شناسهٔ خبر: 45184644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفت‌وگو با بازار:

مردم با آرامش در بورس بمانند| برخورد با متخلفان بازار سرمایه زمان بر است

علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: از مردم می‌خواهیم به طور منطقی با بازار بورس برخورد کنند و با آرامش در بازار سرمایه بمانند.

صاحب‌خبر -

محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه مجلس در برخورد با متخلفان بورسی از حداکثر اختیارات خود استفاده خواهد کرد، گفت: البته این فرآیندها مقداری زمان‌بر است.

وی تأکید کرد: حتی در این زمینه استیضاح وزیر اقتصاد در دستور قرار دارد و پیگیر آن هستیم و حتی امضاهای زیادی برای استیضاح وزیر اقتصاد جمع‌آوری شده است.

عضو ناظر مجلش در شورای عالی بورس با اشاره به آینده بازار سرمایه اظهار داشت: بنده هنوز هم بازار سرمایه را یک بازار پر بازده نسبت به بازارهای موازی می‌دانم، حداقل این بازار از مرداد ماه سال جاری تا به امروز  ۲۵ تا ۳۰ درصد رشد داشته است لذا اگر اجازه دهیم این بازار تا پایان سال چند درصد بیشتر رشد کند قطعاً بازدهی این بازار بالا خواهد رفت.

علیزاده تأکید کرد: البته این مسئله مستلزم آرامش مردم در بازار بورس است چراکه پیرو شایعه‌ای که در زمینه ابلاغ قیمت گذاری دستوری در بخش فولاد مطرح شد، صف‌های فروش متعددی شکل گرفت و اما امروز این صف‌ها متوقف شده است بنابراین ما از مردم می‌خواهیم به طور منطقی با بازار برخورد کنند و با آرامش در بازار سرمایه بمانند.

نظر شما