شناسهٔ خبر: 45184585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبر داد

رشد مصرف برق اهواز به دلیل فعالیت دستگاه‌های استخراج رمز ارز / جمع‌آوری ۱۲۵ دستگاه

شایان حاجی‌نجف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به فعالیت دستگاه‌های استخراج رمز ارز، مصرف برق اهواز رشد داشته است که در این زمینه با متخلفان به صورت ویژه برخورد خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نظارت‌های در حال انجام، با افرادی که به صورت غیرمجاز از برق با تعرفه‌های صنعتی و کشاورزی از دستگاه‌های استخراج رمز ارز استفاده می‌کنند، به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی افزود: هر بخشی که از تعرفه‌های برق تخطی کند و با استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز نسبت به فعالیت در این زمینه اقدام کند، با آن برخورد خواهد شد زیرا بخشودگی و تعرفه‌های دولتی برای بخش تولید و کشاورزی است و نباید از آن سوءاستفاده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بازرسی‌های فراوانی از محل‌هایی که احتمال فعالیت دستگاه رمز ارز در آن وجود داشته، انجام شده و تاکنون ۱۲۵ دستگاه استخراج رمز ارز در اهواز شناسایی و جمع‌آوری شده‌اند.

کریمی عنوان کرد: با توجه به مشکلات کمبود گاز و مسائل مربوط به تولید برق نیروگاهی در کشور، بحث بازرسی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز در دستور کار قرار دارد تا شاهد سوءاستفاده سودجویان از برق با تعرفه‌های دولتی نباشیم؛ به ویژه در شرایطی که کشور به برق نیازمند است.

وی افزود: مصارف متعارف برق در هر فصلی مشخص و تعریف شده است و در صورتی که میزان مصرف برق در هر منطقه یا بخشی به صورت نامتعارف افزایش پیدا کند، قطعا با بازرسی و نظارت، علت موضوع بررسی و در صورت مشاهده تخلف از جمله کشف دستگاه استخراج رمزارز با آن برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت دستگاه‌های استخراج رمز ارز، مصرف برق اهواز رشد داشته است که در این زمینه با متخلفان به صورت ویژه برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما