شناسهٔ خبر: 45184378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز نصب نیوجرسی در ۱۰ کیلومتر از محور آماده افتتاح سمنان و فیروزکوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از آغاز نصب نیوجرسی در ۱۰ کیلومتر از محور آماده افتتاح سمنان و فیروزکوه خبر داد و گفت: روند ساخت طرح‌های عمرانی و زیرساختی با سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان شتاب گرفته است.

صاحب‌خبر -

منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: قول و قرارهای خوبی در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان انجام شد و تحقق برنامه و تصمیم های در نظر گرفته شده در این سفر، روند تکمیل طرح های عمرانی در حال ساخت را شتاب می بخشد.
وی خاطرنشان کرد: در محور سمنان-فیروزکوه‌ طرح نصب نیوجرسی در ۱۰ کیلومتر در حال انجام است و در حوزه تهران هم‌ باید تلاش شود برای تکمیل این طرح همسان با بخش سمنان اقدامات لازم صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی در حوزه راه شرق استان سمنان، برنامه های خوبی گزارش شد که با پیگیری های مستمر برای رفع مشکلات در این حوزه اقدام شود.
فخری ادامه داد: راه و محورهای ارتباطی یکی از شاخص های توسعه اقتصادی استان سمنان است که باید مسئولان برای ساخت و تکمیل طرح‌های زیرساختی در این حوزه همواره در تلاش باشند.
وی اضافه کرد: بازدید از آزاد راه حرم تا حرم، جاده در حال ساخت سرخه-سمنان و دامغان و معلمان و افتتاح بخشی از محور شاهرود-آزادشهر در سفر ۲ روزه وزیر راه و شهرسازی برنامه‌ریزی شده بود و تحقق وعده های وزیر در این سفر نیازمند پیگیری مستمر است.
فخری گفت: بازسازی هشت نقطه حادثه خیر در جاده های استان سمنان و کاهش ۳۰ درصدی سوانح رانندگی با تلاش مسئولان و مردم محقق شد.

 انتهای پیام

نظر شما