شناسهٔ خبر: 45184338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مجلس شورای اسلامی:

در بعضی موارد از طرف شخص وزیر تعاون برای باشگاه ذوب آهن تصمیم گیری می‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره دخالت‌های صورت گرفته در باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لارگانی نماینده حوزه انتخابیه فلاورجان در مجلس شورای اسلامی درباره شرایط تیم ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: تیم ذوب آهن سال‌های گذشته جایگاه ویژه‌ای در فوتبال باشگاهی و ملی ما داشته است و مردم از ما توقع دارند که برای حل مشکلات این تیم ورود کنیم تا مسائل این تیم را حل کنیم.

او ادامه داد: تیم ذوب آهن درسال‌های گذشته مشکلاتی داشته، اما دلیلی که ما به این قضیه ورود کردیم این است که رحمان رضایی که سابقه درخشانی در فوتبال ملی و باشگاهی ما دارد باید از جایگاه خود برای حل این مشکلات استفاده کند.

لارگانی گفت: دلیل این مشکلاتی که در چند سال اخیر در ذوب آهن شاهد آن بودیم دخالت بعضی از سیاسیون بوده است که اجازه نمی‌دهند هیئت مدیره تیم تصمیمات باشگاه را بگیرد.

او گفت: در بعضی موارد شخص وزیر و در کل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای تیم ذوب آهن تصمیم گیری می‌شود.

او ادامه داد: جایگاه ذوب آهن در لیگ برتر جایگاه والایی است و انتظار ما از همه‌ی مجموعه باشگاه این است که تیم را به شرایط آرمانی خود باز گردانند.

لارگانی گفت: برای ما مهمترین چیز تیم ذوب آهن است و ورود به قضیه به این دلیل است که مانند فصل گذشته تیم ما درگیر سقوط از لیگ برتر نباشد.

او ادامه داد: قطعا ما نمی‌توانیم در جزئیات دخالت کنیم، اما این درگیری‌ها و مشکلات که میان سرمربی تیم و کادرمدیریتی تیم است برای تیم مشکل ساز می‌شود و به نفع این تیم نیست.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما