شناسهٔ خبر: 45184126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

پیشرو بودن ناجا در ماموریت اربعین حسینی ستودنی است     

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعهایلام،گفت:پیشرو بودن ناجا در ماموریت اربعین حسینی ستودنی است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین  " اله نور  کریمی تبار"  در دیدار با جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا،بیان داشت: اربعین حسینی (ع) فرصت مهمی برای ترویج اخوت اسلامی و معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی به جهانیان است.

وی افزود: مردمداری و تکریم زائران از مهمترین ویژگی پلیس جمهوری اسلامی ایران است و کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتارهای جمعی ،مشارکتی و پیشگیری اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه دراستان، با بیان اینکه الحمدالله پلیس ما یک پلیس ولایی و از بطن مردم است ،گفت: نیروی انتظامی در اربعین سالهای گذشته خوش درخشید و توانست این ماموریت بزرگ، سنگین و طاقت فرسا را بدون هیچگونه مشکلی  به سرانجام برساند. 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود،امنیت و عملکرد پلیس استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: عملکرد مثبت انتظامی استان ایلام،نشانگر تلاش و کوشش صادقانه کارکنان خدوم انتظامی ایلام و تعامل و همکاری مردم برای حفظ نظم و امنیت است.

وی ،با اشاره به اینکه در ماموریت بزرگ اربعین بین نیروهای نظامی ،انتظامی  و همچنین سایر نهادهای، دولتی وغیر دولتی هماهنگی و تعامل خوبی وجود دارد،عنوان کرد: حضور میدانی فرماندهان نظامی و انتظامی در بین مردم ،ضمن افزایش احساس امنیت،همبستگی و انسجام ملی را به دنبال دارد ،لذا پلیس امروز یک پلیس اجتماعی است.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه سخنان خود به پیشرو بودن و مسئولیت پذیری ناجا دربرگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مدیریت ناجا در بحث اربعین قابل تقدیر است و ناجا با شروع زود هنگام ،رایحه خوش اربعین را در فضای کشور منتشر کرد. 

وی ،به نقش تاثیرگذار اقدامات فرهنگی در خلال اربعین اشاره کرد و افزود: جاذبه امام حسین (ع)،تمام آزادی خواهان ومسلمانان جهان را به سوی خود جذب می کند،لذا برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی،ایثار وشهادت را دربین کشورهای اسلامی، بخشی از بودجه اربعین  به برنامه های فرهنگی اختصاص داده شود.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام در پایان از اهتمام ویژه ناجا برای برگزاری ماموریت اربعین حسینی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تلاش های گسترده ای که این نیرو خدمتگذار آغاز کرده است امسال با فراهم شدن شرایط لازم برای سفر معنوی اربعین حسینی و ریشه کنی ویروس کرونا،شاهد حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در استانمان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما