شناسهٔ خبر: 45183568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

موسوی لارگانی:

در تهران برای ذوب آهن تصمیم‌گیری می‌شود

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه در تهران برای باشگاه ذوب آهن تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: افرادی در وزارت تعاون و حتی گاهی اوقات شخص وزیر در تصمیم‌گیری‌های باشگاه ورود کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدناصر موسوی لارگانی شامگاه دوشنبه _۲۹ دی ماه- در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما، در مورد مشکلات فعلی باشگاه فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: من احترام زیادی برای آقای رحمان رضایی قائل هستم و اگر به مشکلات فعلی باشگاه ذوب آهن ورود کرده‌ام، به دلیل درخواست هواداران تیم محبوب استان اصفهان است.

وی افزود: هواداران ذوب آهن بارها از من خواسته‌اند که چرا از حقشان دفاع نمی‌کنم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: این تیم در گذشته جایگاه ویژه‌ای در لیگ برتر و آسیا داشته است که برای ما بسیار مهم است.

لارگانی در واکنش به این صحبت که ذوب آهن در فصل قبل به سختی از سقوط به لیگ یک فرار کرد، گفت: ذوب آهن در فصل گذشته هم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد، اما نکته مهمی که باعث شده به این مسئله ورود کنم، دخالت برخی سیاسیون در امور باشگاه است.

وی تصریح کرد: این افراد اجازه نمی‌دهند هیئت مدیره ذوب آهن برای باشگاه تصمیم بگیرد و زمانی که دیگران به تصمیم گیران اصلی تبدیل شوند و به صراحت عنوان کنند که شخص خاصی مورد حمایت وزیر است، باعث می‌شود تیم با مشکلات بسیاری روبه‌رو شود.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه در تهران برای باشگاه ذوب آهن تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: افرادی در وزارت تعاون و حتی گاهی اوقات شخص وزیر در تصمیم‌گیری‌های باشگاه ورود کرده است.

لارگانی با بیان اینکه، ذوب آهن در گذشته جایگاه والایی در لیگ برتر داشته است، ادامه داد: انتظار ما از بازیکنان، مربی، کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه این است که جایگاه گذشته تیم را به آن برگردانند.

وی در واکنش به این سوال که چرا می‌گوئید افراد خارج از باشگاه در تصمیمات هیئت مدیره دخالت نکنند اما خودتان به آن ورود می‌کنید، گفت: من هیچ دخالتی در تصمیمات هیئت مدیره نکرده‌ام و ورودم به این مسائل، خواست هواداران بوده و قانون اساسی نیز این اختیار را به من داده که در چنین مسائلی ورود کنم.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود: درخواست من از آقای رحمان رضایی این است که به جای اینکه به سمت حاشیه سازی ها بروند، دلسوز ذوب آهن باشند. ما از مربی، هیئت مدیره و مدیرعامل حمایت می‌کنیم اما ملاک برای ما باشگاه ذوب آهن است.

لارگانی ادامه داد: ما نگران آن هستیم که سرنوشت باشگاه ذوب‌آهن مانند پلی اکلیل، ابومسلم، داماش و… نشود.

وی تاکید کرد: من وارد جزئیات مشکلات و مسائل باشگاه نمی‌شوم، بلکه نگران هستم که مانند فصل گذشته هفته‌های آخر به فکر نیفتیم و همین امروز به دنبال نتایج بهتر باشیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دعوای فعلی کادر فنی و هیئت مدیره به نفع باشگاه ذوب آهن نیست و ورود من برای حل این مشکلات است.

نظر شما