شناسهٔ خبر: 45182893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

پرسپولیس تهران ۲-فولاد خوزستان یک

طلسم تساوی‌های پرسپولیس از بین رفت

صاحب‌خبر -
طلسم تساوی‌های پرسپولیس از بین رفت

تیم فوتبال پرسپولیس از سد فولاد عبور کرد.

به گزارش برنا؛ در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار با برتری 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا قرمزها بعد از چهار تساوی متوالی طعم پیروزی را بچشند.

در 15 دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی از سمت چپ دروازه فولاد را با خطر مواجه کنند که این حملات به خطر جدی منجر نشد. یک بار سعید آقایی با عبور از مدافع مقابلش و در ادامه احمد نورالهی و وحید امیری حرکاتی از سمت چپ را ترتیب دادند که منجر به شوت‌زنی به سمت دروازه فولاد نشد. در دقیقه 24، روی یک ضربه ایستگاهی، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه ضربه سر محمد میری به اوت رفت. در دقیقه 27، با استفاده از یک ضربه کرنر، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال و کولیبالی قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین بازگشت که در ادامه این فرصت از دست رفت. در دقیقه 29، احسان پهلوان از سمت چپ توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و پس از برگشت توپ توسط مدافع فولاد، مهدی عبدی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و این بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با برد پرسپولیس به اتمام برسد.


نیمه دوم با ادامه بازی مالکانه پرسپولیس همراه بود اما شاگردان جواد نکونام خیلی زود به حمله روی دروازه پرسپولیس پرداختند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه حامد لک ایجاد کردند. فولادی‌ها در دقیقه 58 روی سانتر احمدزاده و ضربه سر پریرا برای دومین بار تیر دروازه پرسپولیسی‌ها را به لرزه درآوردند. حملات فولادی‌ها در اواسط نیمه دوم پردامنه‌تر از همیشه بود تا بالاخره در دقیقه 60 با سوت بحث برانگیز زاهدی‌فر به پنالتی رسیدند تا این بار پریرا بتواند دروازه حامد لک را از روی نقطه پنالتی باز کند. اعلام پنالتی از سوی داور بازی باعث جنجال در زمین و همچنین روی نیمکت‌های دو تیم شد اما این بار پرسپولیس توانست خیلی زود خودش را به بازی برگردانده و در دقیقه 70 گل پیروزی بخش را توسط احمد نورالهی در شلوغی محوطه جریمه فولاد به ثمر برساند. پس از این گل نیز بازیکنان فولاد حملات همه جانبه‌ای را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند اما سرخ‌پوشان که در دقایق پایانی دو مدافع وسط خود را به دلیل مصدومیت در زمین نداشتند توانستند پس از چهار تساوی متوالی به سه امتیاز این دیدار برسند و فاتح این دیدار پرحاشیه شوند. سرخ‌پوشان پایتخت با ثبت سومین برد متوالی خود مقابل فولاد 15 امتیازی شده و پس از چهار تساوی، نخستین برد خود را به دست آوردند تا به رتبه ششم جدول صعود کنند. همچنین شاگرد نکونام با همان 15 امتیاز به رده هشتم سقوط کردند. این مربی تاکنون پرسپولیس را شکست نداده است.

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

کمک‌ها: علی میرزابیگی و فرزاد بهرامی

کارت‌ زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان، یحیی گل‌محمدی (سرمربی)، احمد نورالهی، حمید مطهری (مربی) و حامد لک از پرسپولیس و محمد آبشک و مهدی هاشمی‌نسب (مربی) از فولاد 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال‌حسینی (90-آرمان رمضانی)، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان (85-سیداحسان حسینی)، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، کمال‌ کامیابی‌نیا (77-امید عالیشاه)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (77-مهدی مهدی‌خانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب فولاد: محسن فروزان، سیدمهران موسوی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، عارف آغاسی (46-وحید حیدریه)، محمد آبشک، محمد میری، آیاندا پاتوسی (80-ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده (87-شروین بزرگ)، محمدرضا عباسی (80-محمد قاسمی‌نژاد) و لوسیانو پریرا.

سرمربی: جواد نکونام

نظر شما