شناسهٔ خبر: 45182846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گام بلند تیم والیبال زنان سایپا به‌سوی قهرمانی

تهران- ایرنا-تیم سایپا تهران با شکست ذوب‌آهن اصفهان به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان دست یافت تا با عنوان قهرمانی این رقابت‌ها تنها یک برد فاصله داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دومین روز هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (دوشنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد.
در نخستین مسابقه امروز، شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان به مصاف شهرداری قزوین رفت و با شکست سه بر صفر این تیم، به دومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان دست یافتند تا همچنان برای کسب مقام در این مسابقات امیدوار باشند.
شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم شهرداری قزوین در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند تا چهارمین ناکامی خود را در مرحله نهایی تجربه کنند و دیگر امیدی به قهرمانی در این رقابت‌ها نداشته باشند.
در دومین مسابقه امروز، تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مریم‌السادات هاشمی سه بر یک پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال زنان را برای دومین بار در مرحله نهایی شکست دادند و به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی این رقابت‌ها دست یافتند.
ذوب‌آهن اصفهان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب سایپا شد تا با دو برد و دو شکست همچنان در رتبه دوم جدول باقی بماند.
پوران زارع از تیم سایپا و فرزانه زارعی از تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب ۱۶ پوئن، امتیازآورترین بازیکنان این مسابقه بودند.
هفته سوم متمرکز لیگ برتر والیبال زنان روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۷ و ۹ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد تا رتبه‌بندی نهایی چهار تیم سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و شهرداری قزوین مشخص شود.

نظر شما