شناسهٔ خبر: 45182608 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

هشتگ‌ روز

# ارز # بورس

صاحب‌خبر -

«هیچ مسئولی صدای نارضایتی مردم رو نمی‌شنوه! کسی از این تجمع‌ها ، سرمایه‌ها و زندگی‌هایی که در #بورس تباه شد، مطلع نمیشه! تنها مسئولی که به سرعت از همه چیز مطلع میشه، همونیه که فهمید مردم رفتند سمت سیگنال و سریع دکمه فیلترینگ رو زد!»
یا «شاخص از دومیلیون که به یک‌میلیون و 800هزار رسید. هزار تا جلسه گذاشتند که نوسان ذات بازاره، به زودی همه چیز درست میشه، فروشنده نباشید، عکس تخته وایت‌برد گذاشتن. الان در شاخص ۱۱۰۰، همه روزه سکوت گرفتن.» یا «دو توصیه به عزیزانی که از ضرر در بورس دیگه واقعا زله‌شدن و فکر می‌کنن بازار #فارکس، #کریپتو و... راه نجاتشونه ۱- اونجا با هیچ‌کس شوخی نداره و می‌تونید یه شبه صفر صفر بشید حتی بدتر از #بورس ۲- بیش از یک‌سال آموزش ببینید و فقط رصد کنید! شاید این توییت من فقط و فقط یک‌نفر رو نجات بده.» یا «شاخص #بورس نزدیک به ۵۰درصد از سقفش سقوط کرده، دلار ۳۰درصد و طلا ۴۰درصد و مسکن صفر درصد. این حباب نیست، با ابر #حباب_مسکن مواجهیم‌.»

«به نظرتون ارز پایین‌تر میاد؟ یورو شده 2هزار و۶۴۰ ، دلار 21هزار و ۸۰۰ یه ماهر بازار ارز نداریم تو دست و بالمون.» یا «دلایل کاهش نرخ #طلا و #ارز: ۱. خوشبینی بازار به تحولات آمریکا و پایان #ترامپ ۲. وعده #روحانی برای کاهش دلار به ۱۵هزارتومان با آزادسازی منابع بلوکه ۳. گشایش در فروش #نفت؛ اما نگرانی از ریزش بیشتر قیمت‌ها، دارندگان طلا و ارز را راهی بازار کرده و همین موجب افزایش عرضه و ریزش قیمت‌ها شده.» یا «قیمت #طلا و #ارز نسبت به دوماه پیش افت چشمگیری داشته است. هر #دلار یک‌ماه قبل در ۲۹ آذرماه ۲۵هزار و ۷۵۰ تومان معامله شده بود. مقایسه قیمت امروز با یک‌ماه قبل افت قیمت حدود چهارهزار تومانی را نشان می‌دهد.» یا «نه به FATF پیوستیم. نه پول‌های بلوکه‌شده آزاد شد. تحریم‌ها هم توی این چند روز پایانی دولت ترامپ افزایش پیدا کرد و غنی‌سازی ۲۰درصد هم به دستور مجلس شروع شده. پس چرا دلار داره پایین میاد؟؟؟»

نظر شما