شناسهٔ خبر: 45181884 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد:

حمایت از ولایت مهمترین رسالت و درس مکتب فاطمی/ حوادث اخیر آمریکا، زمزمه‌ها و آغاز اضمحلال آن است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حمایت از امام زمان(عج) و ولایت عصر مهمترین رسالت و درس مکتب فاطمی است و این درس مهمترین سرمشق و نقشه راه پاسداران ولایت بوده و خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آئین تکریم و معارفه جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) این ایام را فرصتی مغتنم برای مطالعه و معرفت و انس با این شخصیت عظیم دینی و معرفتی دانست و اظهار داشت: حضرت زهرای مرضیه(س) بهترین الگو برای سربازان و پاسداران ولایت برای ولایتمداری و حرکت در مدار حقانیت و ولایت است.

وی گفت: حمایت از امام زمان(عج) و ولایت عصر مهمترین رسالت و درس مکتب فاطمی است و این درس مهمترین سرمشق و نقشه راه پاسداران ولایت بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حساسیت مقطع کنونی انقلاب اسلامی ایران در منطقه بیان داشت: گام دوم انقلاب و حوادث اخیر در منطقه و جهان رسالت و مسئولیت سپاه پاسداران را خطیر ساخته و باید آمادگی لازم را برای حرکت و کارهای بزرگ در جامعه سپاه و بسیج ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: این افزایش کمی و کیفی آمادگی و پیوستگی بسیجیان و نیروهای مسلح دشمن را ناامید کرده و شکست خواهد داد.

سردار مجیدی به حوادث اخیر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: اینها زمزمه‌ها و آغاز اضمحلال و غرق شدن آمریکا و محو شدن او از عرصه قدرت جهانی است و به طور قطع این موضوع تحقق خواهد یافت.

وی تلاش‌های مذبوحانه عناصر منافقین و فتنه در کشور را گوشزد و تأکید کرد: طبیعی است،  به تعبیر رهبر انقلاب هر چه به قله نزدیک‌تر شویم سختی راه بیشتر شود و این تلاش‌ها و فتنه‌ها برای مانع شدن از رسیدن کشور و ملت ایران به جایگاه رفیع خود در منطقه و جهان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، قرار گرفتن در کنار مردم در سختی‌ها را از مهمترین اولویت‌های سپاه دانست و گفت: فلسفه وجودی سپاه حمایت و کمک به مردم به عنوان رکن اساسی انقلاب در برابر سختی‌ها و مشکلات در عرصه‌های گوناگون است.

سردار بهاریان، فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان نیز در این مراسم گزارشی از توانمندی‌ها و فعالیت‌ها و سطح آمادگی‌های رزمی دفاعی تیپ انصارالحسین(ع) همدان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما