شناسهٔ خبر: 45181805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

عاشقانه های سمانه پاکدل و همسر بازیگرش + عکس

عکسی جدید از سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی در اینستاگرام پخش شده است.

صاحب‌خبر -

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1366 در اصفهان متولد شد. سمانه پاکدل در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و  سمانه پاکدل  هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

عکسی جدید از سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی در اینستاگرام پخش شده است.

 

سمانه پاکدل+همسرش+شمانیوز

 

 

عروسی سمانه پاکدل

هادی کاظمی 42 و سمانه پاکدل 31 ساله است. هادی کاظمی شروع کارش با تئاتر در سال 70 -71 بود او در این مدت 4 سال صرفا تمرین بازیگری می کرد، اولین تئاتر حرفه اش را در سال 74 بنام همراهان اجرا کرد، زوج جدید سینمای ایران به تازگی در مسابقه “13 شمالی” با همدیگر جلوی دوربین رفته بودند هادی کاظمی بیشتر با حضورش در سریال‌ های مهران مدیری و به ویژه نقش درخشانش در سریال “شب‌های برره” شناخته می‌شود و سمانه پاکدل نیز تجربه بازی در سریال موفق “دلنوازان” را در کارنامه خود دارد.

سمانه پاکدل فروردین 96 در برنامه دورهمی گفت هم خانواده دار است و هم تحصیل کرده اما کسی نمی گیردش، یکسال بعد در مرداد 97 با هادی کاظمی بازیگر ازدواج کرد وی اولین بار با تله فیلم مهندی گلستانه وارد تلویزیون شد، سپس در سال 1387 وقتی 21 ساله بود با فیلم روز حسرت بکارگردانی سیروس مقدم تجربه حرفه ای تری را کسب کرد وی با تشویق خواهر و همسر خواهرش در 17 سالگی بعنوان دستیار صحنه در تئاتر شروع به فعالیت کرد سپس توسط دکتر علی پویان برای بای در نمایش رودکی دعوت شد.

 

 

سمانه پاکدل

 

 

ازدواج هادی کاظمی با سمانه پاکدل

هادی کاظمی به همراه یکی از دوستانش رستوران شب های لیالی را در تهران دایر کرده و اگر گذرتان به آنجا بخورد متوجه می شوید کار رستوران داری کاظمی چیزی همسطح بازیگری اش است رستوران هادی کاظمی، اصل طعم غذای ملل را دارد. اسمش را گذاشته لیالی که در اصل همان شب ه است و در آن غذای هندی، ایتالیایی و لبنانی سرو می کند با اینکه او اولین چهره بازیگری نیست که وارد این کار شده اما علاقه او به رستوران داری از علاقه اش به آشپزی سرچشمه می گیرد، خودش که می گوید، دست پخت خوبی دارد.

 

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

 

 

سمانه پاکدل بازیگر کشورمان

این بازیگر جوان دور از چشم پدر پدر و مادرش فعالیت را در تئاتر آغاز کرد و کم کم به عنوان دستیار صحنه مشغول فعالیت شد و بعد از دعوت دکتر علی پویان برای بازی در نمایش رودکی به صورت جدی بازیگری را آغاز کرد.

 

 

سمانه پاکدل

 

 

درخشش سمانه پاکدل در تلویزیون

سمانه پاکدل در جدی ترین تجربه بازیگری اش در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1388 مقابل دوربین رفت و بازی در این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب میشود.

مسعود رسام تهیه کننده و کارگردان فقید سینما سمانه پاکدل را به حسین سهیلی زاده معرفی کرد و این بانوی هنرمند با نقش مهتاب در این سریال مقابل دوربین رفت.

 

 

 

سمانه پاکدل در سریال دلنوازان

مهتاب دختر شکوه عمه بهزاد است که قرار ازدواج او با بهزاد چند سالی است که در خانواده گذاشته شده استو علاقه ای از سوی مهتاب به بهزاد وجود دارد اما بعد از ازدواج بهزاد با یلدا، مهتاب هم با دکتر فرهاد زند ازدواج میکند.

 

سمانه پاکدل در گفتگویی به درایت حسین سهیلی زاده و کارگردانی او اشاره کرد و از او به مانند پدری مهربان یاد کرد که در بازی های مختلف دست بازیگر را باز میگذراد و نظرات زیادی از بازیگران در بازی میگیرد.با ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر همراه باشید تا شما را با فیلم و سریال سمانه پاکدل آشنا کنیم.

 

سمانه پاکدل

نظر شما