شناسهٔ خبر: 45180749 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبرداد؛

امدادرسانی پلیس‌راه به ۹۰ خودرو در راه مانده گردنه آهوان

سرهنگ کبیری گفت: گردنه آهوان در چند روز گذشته به دلیل بارش برف و سردی هوا، تنها ۲۰ دقیقه مسدود شد که در این دقایق با توجه به سردی هوا، پلیس‌راه به ۹۰ خودرو درراه مانده امدادرسانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان ضمن بیان اینکه در ۹ ماهه ابتدای سال گذشته ۲۳۲ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان جان باختند، اظهار داشت: این رقم در مدت مشابه سال ۹۹ با ۲۹ درصد کاهش به ۱۶۵ مورد رسید.

او بابیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۹۱ نفر در تصادفات جاده‌ای این استان مجروح شدند، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این رقم دو هزار و ۲۱۸ نفر بود که اکنون ۲۸ درصد کاهش‌یافته است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ درصد از مجموع جان‌باختگان برون‌شهری سوانح رانندگی در استان در لاین جنوبی محور پرتردد تهران-مشهد بوده است، تصریح کرد: در این مدت ۵۶ نفر در این محور جان باختند.

سرهنگ کبیری گفت: ۲۲ درصد از سوانح رانندگی منجر به فوت استان سمنان از ابتدا فروردین ۹۹ تاکنون در لاین شمالی محور تهران-مشهد و هفت درصد درراه روستایی بوده است.

او افزود: در اجرای طرح زمستانه پلیس در جاده شاهرود-آزادشهر به دلیل سردی هوا و بارش باران و برف چهار مرتبه محورهای مذکور مسدود شد که در این حین پلیس‌راه به ۷۱ خودرو درراه مانده امدادرسانی کرد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه گردنه آهوان در چند روز گذشته به دلیل بارش برف و سردی هوا، تنها ۲۰ دقیقه مسدود شد، خاطرنشان کرد: در این دقایق با توجه به سردی هوا، پلیس‌راه به ۹۰ خودرو درراه مانده امدادرسانی کرد.

سرهنگ کبیری یادآور شد: درمجموع طی هفته‌های گذشته به ۳۲۶ خودرو در محورهای مختلف استان سمنان امدادرسانی شده است.

انتهای پیام /گ 

برچسب‌ها:

نظر شما