شناسهٔ خبر: 45177990 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هجوم کاربران سیگنال را از دسترس خارج کرد

کوچ و هجوم کاربران واتساپ به سیگنال، باعث بروز مشکلات فنی و از دسترس خارج شدن این پیامرسان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیانگذار سیگنال با انتشار پستی در توئیتر  نوشت: میلیون‌ها میلیون کاربر جدید از سیگنال می‌کنند که حریم خصوصی آن اهمیت دارد. از شکیبایی شما سپاسگزاریم. در این پیام آمده است: "ما سرورهای جدیدی را اضافه کرده‌ایم و تعداد زیادی از کاربران  به این پیامرسان اضافه شده است اما تعداد کاربران جدید در روز جمعه ورود کاربران از خوش بینانه‌ترین پیش بینی ما فراتر رفت و میلیون‌ها کاربر جدید نیز پیامی مبنی بر اینکه آیا حریم خصوصی‌شان در امنیت است را برای ما ارسال کردند. از شکیبایی شما سپاسگزاریم. "

سیگنال اواخر روز شنبه اعلام کرد سرویس احیا شده و خطای فنی پیش آمده روی امنیت مکالمات در این اپلیکیشن تاثیری نداشته است. افزایش یکباره کاربران جدید سیگنال در پی واکنش منفی کاربران به سیاست حریم خصوصی جدید واتس‌اپ صورت گرفته که روز جمعه اعلام کرد اجرایی کردن این تغییر را به تاخیر می اندازد.سیگنال

هجوم کاربران به برنامه سیگنال

آمار شرکت تحلیل اپلیکیشن "سنسور تاور" نشان می‌دهد سرویس پیام رسان رمزگذاری شده سیگنال در پی اعلام تصمیم واتس‌اپ با رشد عظیمی در شمار کاربرانش روبرو شده است. از ششم تا دهم ژانویه این برنامه از فروشگاه‌های برنامه اپل و گوگل در سراسر جهان ۷.۵ میلیون بار دانلود شده است که رشد ۴۲۰۰ درصدی نسبت به هفته پیش را نشان می‌دهد. سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما