شناسهٔ خبر: 45177956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سوپر لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

سعید قمی: خون در رگ‌های جودو جریان دارد

مسابقات سوپر لیگ جودو از اسفندماه به میزبانی تهران شروع می‌شود اما خبری از لیگ امید نیست.

صاحب‌خبر -

خبرورزشیجودو؛ سعید قمی، رئیس سازمان لیگ معتقد است فدراسیون تصمیم نهایی را برای سوپر لیگ گرفته: «در جلسه‌ای که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشتیم قرار شد اسفندماه مسابقات سوپرلیگ جودو برگزار شود، تا آن موقع شرایط بهتر می‌شود اما مسابقات لیگ امید امسال برگزار نمی‌شود. چون سلامتی جوانان برای ما خیلی اهمیت دارد، ما هم تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و فقط رقابت‌های سوپر لیگ بزرگسالان را برگزار می‌کنیم.»

او استقبال تیم‌ها از این رقابت‌ها را بد نمی‌داند: «خوشبختانه این چند روز تیم نوشهر مازندران، تیم مرزبانی کشور، تیم شهرری، پاس خراسان‌رضوی و نیروی‌زمینی ارتش برای حضور در سوپرلیگ ثبت‌نام کرده‌اند، چند تیم هم به‌طور شفاهی اعلام آمادگی کرده‌اند و هنوز تا پایان دی ماه تیم‌ها برای ثبت‌نام در مسابقات فرصت دارند. البته مسابقات به خاطر شیوع کرونا متمرکز در تهران برگزار می‌شود. باید نشان دهیم خون در رگ‌های جودو پرقدرت جریان دارد.»

قمی شرایط برگزاری رقابت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید افراسیابی تهران را این‌طور تشریح می‌کند: «مثل تمام فدراسیون‌هایی که مسابقات خود را آغاز کرده‌اند، همه نفرات حاضر در مسابقات‌؛ جودوکاران، مربیان و سرپرست‌ها تست کرونا می‌دهند و بعد مجوز حضور در سالن را می‌گیرند، تیم‌ها باید پیش از مسابقات در قرنطینه باشند، سالن مسابقات و همه امکانات باید ضدعفونی شود. گفته‌ایم در زمان مسابقات فقط جودوکاران، مربیان و سرپرستان اجازه حضور در سالن را دارند، مربی بدنساز، ماساژور و... اجازه حضور در سالن ندارند تا از حضور بیش از حد نفرات در سالن جلوگیری شود. مسابقات در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود و تیم‌های دیگر در سالن شهید کبکانیان هستند و زمان شروع مسابقه به نوبت به سالن مسابقات می‌آیند.»

برچسب‌ها:

نظر شما