شناسهٔ خبر: 45177944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به صورت مجازی؛

اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ اول بهمن ماه برگزار می‌شود

آیین افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ اول بهمن ماه با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ با سخنرانی مجتبی صدیقی، روسای دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف نیز سخنرانی برگزار خواهد شد

بنابراین گزارش، مجید صفاری نیا، سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، منصوره السادات صادقی، رئیس کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ و  یعقوبی دبیر علمی این کنگره، از دیگر سخنرانان برنامه‌های روز نخست می‌باشند.

همچنین در ادامه آیین افتتاحیه، گویا ریس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، نظرات و یافته‌های علمی را در خصوص کووید ۱۹ بیان می‌کند.

در این همایش دو روزه ۶ نشست تخصصی، خدمات مشاوره و مددکاری دانشگاه‌ها در دوران کرونا، خدمات بهداشتی و پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها، چالش‌های آموزش مجازی از منظر دانشجویان و اساتید در دوران کرونا، ابعاد روان شناختی خانواده دانشجو در دوران کرونا، ابعاد جامعه شناختی و فرهنگی دانشجویان در ایام کرونا واموزش مجازی دانشجو در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ با هدف بررسی تاثیرات و پیامد‌های بیماری کرونا بر دانشجویان و جامعه دانشگاهی، اول و دوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

افتتاحیه کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ از طریق لینک زیر قابل دسترس همگان است.

نظر شما