شناسهٔ خبر: 45177585 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتصاب معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی

ندا ولی‌پور

سرپرست سازمان انتشارات جهاددانشگاهی طی حکمی توحید اسدی را به عنوان معاون پژوهش و برنامه‌ریزی این سازمان منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، در حکم حامد علی‌اکبرزاده، سرپرست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، خطاب به توحید اسدی آمده است: «انتظار می‌رود با تلاش مجاهدانه، بهره‌گیری از توانمندی همکاران و استفاده از ظرفیت‌های موجود تمام همت خویش را در انجام وظایف محوله، اجرای طرح‌های نوآورانه و ارتقای کیفی فعالیت‌های سازمان به کار بندید.

ایجاد فضای صمیمی و ایمانی، تعامل سازنده با سایر بخش‌ها، ارتباط مستمر و هماهنگی با شعب سازمان در سراسر کشور و افزایش بهره‌وری، اثربخشی در فعالیت‌های حوزه پژوهش و برنامه‌ریزی از دیگر اموری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.»

توحید اسدی مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه علامه طباطبایی و مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گذرانده است. او در مقطعی نیز به عنوان پژوهشگر مهمان در دانشگاه زوریخ فعالیت داشته است. تألیف کتاب و انتشار چندین مقاله در ژورنال‌های بین‌المللی، انجام مصاحبه با رسانه‌های داخلی و خارجی، بیش از یک دهه فعالیت در حوزه اخبار بین‌الملل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عضویت در انجمن‌ها و هیأت تحریریه مجلات علمی و دبیری چند جشنواره و رویداد پژوهشی از جمله فعالیت‌های اوست.

انتهای پیام

نظر شما