شناسهٔ خبر: 45176334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ستاری:‌ به خاطر توهین کی‌روش، نویدکیا از من عذر‌خواهی کرد/ برای آنهایی که می‌گویند تاکتیک ما اوت‌‌دستی است، متأسفم

محمد ستاری مدافع تیم فوتبال پیکان از اینکه برخی اعتقاد دارند تاکتیک این تیم اوت دستی است، ابراز تأسف کرد.

صاحب‌خبر -

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شکست تیمش برابر سپاهان گفت: ما می‌دانستیم برابر سپاهان که جزو تیم‌های پرمهره لیگ برتر است کار سختی داریم. آنها در هر دو جام مدعی هستند و زیاد هزینه کرده‌اند، ولی با این حال تیم ما نمایش خوبی در این بازی داشت و سرمربی تیم حریف هم بعد از بازی از عملکرد پیکان تمجید کرد. ما قبل از سپاهان می‌توانستیم به گل برسیم، ولی بدشانس بودیم. در برخی دقایق دیگر هم چند موقعیت خوب داشتیم، ولی در مجموع باید گفت که آنها از تجربه‌شان بهتر استفاده کردند و این تفاوت اصلی دو تیم بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع پیکان درباره صحنه‌ای که با استنلی ‌کی‌روش درگیری لفظی داشت، خاطر نشان کرد:‌ من بازیکنی نیستم که اهل حاشیه باشم. در یک صحنه کی‌روش به من فحش بسیار بدی داد، آن هم در حالی که کمک داور اول و داور چهارم کاملاً این فحش را شنیدند، ولی چون کی‌روش یک دقیقه قبل اخطار گرفته بود، هیچ عکس‌العملی نشان ندادند. سابقه کی‌روش مشخص است و نمی‌دانم چرا از کنار فحاشی این بازیکن به سادگی گذشتند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: کی‌روش فحش بسیار زشتی داد و جالب اینجاست که جورج ولسیانی مدافع سپاهان از فاصله دور این فحش را شنید و کمک داور اول و داور چهارم آن را نشنیدند! بعد از این اتفاق کاپیتان سپاهان از من بابت فحاشی کی‌روش عذرخواهی کرد. حتی آقای نویدکیا که احترام خاصی برایش قائلم از من عذرخواهی کرد. آقای تکسیرا هم این کار را انجام داد.

 

ستاری در واکنش به برخی انتقادها در مورد اینکه پیکان از تاکتیک اوت دستی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: من دیدم که یکی دو بازیکن سپاهان هم در این زمینه صحبت کرده بودند ولی در همین سپاهان از پورقاز زمانی که بازی می‌کرد، برای پرتاب اوت استفاده می‌کردند. این چیزی است که خیلی از مربیان و تیم‌ها از آن استفاده می‌کنند. شما شک نکنید هر تیمی اگر بازیکنی مثل نادر محمدی داشت از توانایی این بازیکن در زمینه پرتاب اوت استفاده می‌کرد. من برای آنهایی که می‌گویند تنها تاکتیک پیکان اوت دستی است، متأسفم. در همین بازی با سپاهان هم چند موقعیت خوب در جریان بازی ایجاد کردیم و حتی سرمربی حریف از عملکرد تیم ما تمجید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما