شناسهٔ خبر: 45176083 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام مرتلان ماه رمضان آستان حضرت معصومه(س)

قاریان نوجوان و جوان برای ثبت‌نام در کرسی ترتیل ماه مبارک رمضان 1442 مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع)، تا پایان دی‌ماه فرصت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، براساس فراخوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) که با هدف آماده‌سازی مرتلان جوان و نوجوان و به منظور برپایی کرسی ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان 1442 منتشر شد، تنها یک روز به ثبت‌نام باقی‌مانده است. 

نوجوانان و جوانان در گروه سنی 9 تا 23 سال، تا 30دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز قرآن و حدیث کریمه‌ اهل‌بیت(ع)، فرم ثبت‌نام را تکمیل و فایل صوتی خود را از طریق پیام‌رسان‌ها ارسال کنند.

فایل‌های ارسالی، کارشناسی شده و سپس از منتخبان برای مصاحبه حضوری دعوت می‌شود و پس از قبولی در مصاحبه، در دوره آموزشی دوماهه که از 15 بهمن‌ماه آغاز می‌شود، شرکت می‌کنند.

بر این اساس، ترتیل نوجوانان از سوره مبارکه تغابن و ترتیل جوانان از سوره مبارکه تحریم است. همچنین تسلط بر تجوید سطح دو و رعایت نغمات قرآنی، ارسال فایل صوتی با کیفیت و بدون افکت از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره 09387423808، پرهیز از مکث‌های طولانی و تکرار آیات و بیان نام و نام خانوادگی و شماره تلفن در ابتدای فایل ارسالی، لازم و ضروری است.

سایت ثبت نام مرتلان نوجوان و جوان

انتهای پیام

نظر شما