شناسهٔ خبر: 45173784 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه اتحادیه بین‌المللی نوجوانان وجوانان مخالف اشغالگری به مناسبت روز غزه

دی ماه، یادآور پیروزی و نمایش مقاومت، به ملت‌های جهان نشان دادند که می‌توان با توکل به خداوند متعال، عزم و بردباری، هیمنه پوشالی رژیم غاصب، کودک کش و اشغالگر صهیونیست را به خاک زبونی و ذلت نشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در سالروز حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نواز غزه در جنگ نابرابر ۲۲ روزه، اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ دی ماه، یادآور پیروزی و نمایش مقاومت، فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلوم غزه است که با دستان خالی و اوج مظلومیت در مقابل حمله‌ی وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی که در مقابل سکوت معنادار مجامع بین المللی، دولت‌های غربی و مرتجع عربی و سانسورخبری به وقوع پیوسیت، به ملت‌های جهان نشان دادند که می‌توان با توکل به خداوند متعال، عزم و بردباری، هیمنه پوشالی رژیم غاصب، کودک کش و اشغالگر صهیونیست را به خاک زبونی و ذلت نشاند.

رژیم غاصب، کودک کش واشغالگر صهیونیستی بر این باور بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر به شکست محور مقاومت و اشغال نوار غزه خواهد بود و هرگز گمان نمی‌کرد که با مقاومت ساکنان محدود، محصور و مظلوم غزه که با دستان خالی به مقابله پرداخته بودند، مواجه و پس از ۲۲ روز جنگ نابرابر، مفتضحانه مجبور به عقب نشینی از نوار غزه خواهد شد.

اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اعتقاد بر تحقق وعده‌های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین، این اقدام ضد بشری رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم و بی دفاع نوار غزه که برخلاف موازین بین المللی و نقض حقوق اولیه انسانی و بر علیه کرامت انسان‌ها است را محکوم نموده و بر این باور است که مجامع و سازمان‌های بین المللی باید به تعهدات خود پایبند بوده و این رژیم کودک کش را ملزم به رعایت قوانین و معاهدات بین المللی نمایند.

گفتنی است روز ۲۹ دی ماه (پایان جنگ غزه) بنا به مصوبه مجلس شورای اسلامی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان «غزه نماد مقاومت» به ثبت رسیده است.


انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما