شناسهٔ خبر: 45171573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

کوهساری در تذکر شفاهی:

عدم تشکیل شورای مدیریت بحران کشور از ابتدای مجلس یازدهم/پرداخت حقوق و بیمه معلمان خریدخدمات غیرعادلانه است

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: علی رغم حوادث طبیعی رخ داده در سال جاری، شورای عالی مدیریت بحران کشور از ابتدای آغاز مجلس یازدهم تشکیل جلسه نداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامعلی کوهساری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: حادثه آتش سوزی جنگل های گلستان نشان داد که مردم از مسئولان جلوتر هستند، در آتش سوزی جنگل های گلستان که برای چندمین بار طی سال جاری رخ داد، مسئولان مربوطه در تهران به این استان نیامدند، اما مردمی که با مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان و شرایط به وجود آمده در جریان شیوع ویروس کرونا درگیر هستند، به کمک اطفای حریق جنگل ها آمدند که باید از آنها تشکر کنیم.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه طی سال جاری و از ابتدای مجلس یازدهم شورای عالی مدیریت بحران کشور تشکیل نشده است، عنوان کرد: ضمن تذکر به رئیس جمهور، تشکیل شورای مدیریت بحران کشور را خواستار هستیم و به مسئولان مربوطه درخصوص پرداخت خسارت سیل تیرماه و زلزله شهریورماه در شهرستان های آزادشهر و رامیان که به زیرساخت ها آسیب وارد کرده، تذکر می دهم.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت حقوق و بیمه معلمان خریدخدمات غیرعادلانه است، معلمان خرید خدمت به دلیل مشکلات فراوان مجبور به ادامه فعالیت خود هستند، وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به حل مشکل این معلمان اقدام کند.

کوهساری افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید نسبت به اجرای عادلانه نظام پرداخت پرستاران، کادر درمان و پرداخت معوقات آنها با توجه به تلاش این قشر در شرایط شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه وزیرجهاد کشاورزی باید اقدامات لازم در زمینه تامین علوفه دامداران شهرستان های آزادشهر و رامیان را در دستور کار قرار دهد، خاطرنشان کرد: از خدمات نیروی انتظامی که علی رغم کمبود نیرو و امکانات، در ایجاد امنیت در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب به خوبی عمل کرده اند، تشکر می کنم و از فرمانده نیروی انتظامی کشور درخواست حمایت از آنها را دارم./

پایان پیام

نظر شما