شناسهٔ خبر: 45170037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

یک هزار و ١٧۵ کیلومتر انواع راه در کردستان ساخته شد

کردستان- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت :طی هفت سال گذشته یک هزار و ١٧۵ کیلومتر انواع راه از جمله بزرگراه، راه اصلی وفرعی و راه روستایی در استان ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی کردستان، محمد صدیق ثابتی اظهار داشت: توسعه راه‌ها و بهبود شبکه حمل و نقل در بخش های مختلف از جمله تاکیدات این دولت بوده و تاکنون نیز اقدامات مناسبی به همین منظور انجام شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون طول بزرگراه های استان کردستان ٣٣٢ کیلومتر است که از این میزان حدود ١۴٠ کیلومتر آن از سال ۹۲ به بعد ساخته شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: از مجموع ۱۲۰۰ کیلومتر راه های اصلی و فرعی استان بدون احتساب بزرگراه ، بیش از ۲۰۱ کیلومتر آن در دولت های یازدهم و دوازدهم احداث شده است.

ثابتی با اشاره به ساخت ٣۴١ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در هفت سال گذشته اعلام کرد: ۲۲ درصد از مجموع راه های بین شهری کردستان اعم از اصلی و فرعی و بزرگراه در دولت تدبیر و امید ساخته شده است.

وی از احداث ۸۳۳ کیلومتر راه روستایی در استان کردستان در طول هفت سال گذشته خبر داد و گفت: نهضت بهسازی و احداث راه در راستای توسعه استان با هدف گذاری لازم و به منظور رسیدن به میانگین کشوری، بهبود شرایط ترافیکی و ارتقای شبکه حمل و نقل، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن و ایمنی و رضایت مندی کاربران همچنان ادامه خواهد یافت.

نظر شما