شناسهٔ خبر: 45169570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد

تهیه 5250 تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت استان توسط معادن و بنگاه های اقتصادی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه استاندار کرمان توجه ویژه ای به آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان دارد، گفت: با پیگیری استاندار تاکنون 5250 دستگاه از این تعداد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان توسط معادن و بنگاه های اقتصادی استان در یک ماه اخیر خریداری و توزیع شده است و تهیه مابقی آن در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

"احمد اسکندری نسب" درباره پخش سخنانی از استاندار کرمان در فضای مجازی مبنی بر اینکه "حقوق یک فرماندار از حقوق یک معلم کمتر است" اظهار کرد: استاندار کرمان حمایت قاطع از آموزش و پرورش و فرهنگیان داشته و بیان کرد"دولت اتفاق بی نظیری را در حقوق و دستمزد فرهنگیان رقم زده است. معلمان اگر می خواهند انسان سازی، جامعه سازی و تمدن سازی کنند، باید بالا نشین در در همه ی قشرهای جامعه، هم به لحاظ حقوق، هم به لحاظ منزلت اجتماعی، جایگاه و همه جوانب باشند".

وی افزود: متاسفانه انتشار تقطیع شده بخشی از صحبت های استاندار بدون توجه به کل مطالب ارائه شده باعث بروز سوءتفاهم و رنجش برخی از فرهنگیان محترم شد، در حالی که دکتر زینی وند خود یک معلم و از جنس فرهنگیان است و منظور وی این است که علیرغم توجه ویژه دولت تدبیر و امید در موضوع افزایش حقوق، اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

اسکندری نسب با بیان اینکه استاندار کرمان توجه ویژه ای به آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان دارد، تصریح کرد: 11 نشست تحصصی با استاندار کرمان در زمینه پیگیری مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در دو ماه اخیر داشته ایم و استاندار نقش موثری در ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در شرایط کرونایی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به درخواست 12 هزار و  100 دستگاه تبلت از استانداری کرمان برای توزیع بین دانش آموزان بی بضاعت استان گفت: با پیگیری استاندار تاکنون 5250 دستگاه از این تعداد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان توسط معادن و بنگاه های اقتصادی استان در یک ماه اخیر خریداری و توزیع شده است و تهیه مابقی آن در دستور کار است.

انتهای پیام

نظر شما