شناسهٔ خبر: 45169253 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برگزاری نشست مجازی با دبیران علمی و سر گروه های استان‎های خراسان رضوی و اصفهان

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دو نشست هم‎اندیشی با دبیران علمی و سر گروه‌های استان‎ها برای برطرف کردن برخی ابهامات خبر داد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا صدرالدینی گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق شعار «ایران تهران نیست» تاکنون برای ۱۰ استان اجازه صدور مجوز کتاب را صادر کرده است. در این استان‏‌ها کارگروه نظارت بر نشر ایجاد شده است و دبیر علمی بر صدور مجوز کتاب‎ها نظارت دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تصمیم گرفته شد جلسات با استان‎ها که سابق بر این به صورت حضوری برگزار می‎شد به صورت آنلاین انجام شود تا به ابهاماتی که در استان‎ها وجود دارد رسیدگی شود.

صدرالدینی تصریح کرد: در دی ماه سال جاری دو جلسه از طریق آنلاین با استان‎های خراسان رضوی و اصفهان برگزار شده است. در این جلسات حجت ا‎الاسلام و المسلمین هادویان و برخی از کارشناسان دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی حضور داشتند و ابهاماتی که در این استان‏‌ها وجود داشت بررسی شد.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

بر اساس این گزارش، سامانه یکپارچه صدور مجوز بررسی و نشر کتاب به ثبت درخواست صدور مجوز کتاب برای مراحل مختلف دریافت مجوز نشر کتاب طراحی شده است. ناشران از طریق این سامانه قادر به تمدید مجوز و دریافت مجوز برای کتاب هایشان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما