شناسهٔ خبر: 45167757 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط انتشارات سوره مهر؛

دلنوشته‌های احمد یوسف‌زاده برای سردارسلیمانی به چاپ چهارم رسید

صادق وفایی

کتاب «شاید پیش از اذان صبح» نوشته احمد یوسف‌زاده توسط انتشارات سوره مهر به چاپ چهارم رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «شاید پیش از اذان صبح»‌ نوشته احمد یوسف‌زاده به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ چهارم رسیده است. این‌کتاب که اوایل دی‌ماه همزمان با اولین‌سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به چاپ رسید، ظرف مدت کوتاهی تجدیدچاپ شد.

این‌کتاب دربرگیرنده دلنوشته‌های احمد یوسف‌زاده نویسنده دو کتاب «آن بیست و سه نفر» و «اردوگاه اطفال» با حاج قاسم سلیمانی است که در آن‌ها ترجیح داده این‌سردار شهید را به‌طور مستقیم خطاب قرار دهد.

پیشگفتار، انگشت و انگشتر، سال‌های دور، اندک‌اندک جمع مستان می‌رسند، کاسُم سلیمانی، داری می‌روی، هم‌دانشگاهی، قاسمم، آسمان خاکی، شب تاریک و بیم موج، زیر خیمه سردار سیاه‌پوش، فیلم ۲۳ نفر یادگاری از تو، از ژنرال سلیمانی به احمدک، خودِ عزیزت بودی، دعایی که مستجاب شد، بوسیدن روی ماه، فکر می‌کنید ما می‌رویم؟، بچه‌های مردم، همه قهرمان‌ها شنل ندارند، بی‌تو مهتاب‌شبی، کادر دوازدهم، از فرزندان زهرا به فرزندان مریم، سوگنامه ریان، دست بر کمر، سِر دلبران، حسین یوسف الهی، برو دانشگاه استاد بشو، من سربازم، عظمت و جبروت ایران، و فدیناه بذبح عظیم، اینجا را امضا کن!، شاید پیش از اذان صبح عناوین مطالب و دلنوشته‌های این‌کتاب هستند.

در قسمتی از این‌کتاب می‌خوانیم:

از دفترت زنگ زدند، به گمانم پورجعفری بود یا کسی دیگر، یادم نیست، گفت حاجی نامه نوشته به ابراهیم حاتمی‌کیا که فیلم آن ۲۳ نفر را بسازد، متن نامه را برایت می‌فرستیم. فرستادند.

نمی‌خواستم خبر را رسانه‌ای کنم، چند ماه هم طاقت آوردم ولی سماجت یک روزنامه‌نگار باعث شد از دهانم بپرد که حاج‌قاسم نامه‌ای به حاتمی‌کیا نوشته و سفارش کرده فیلم ۲۳ نفر را بسازد. روز بعد فضای مجازی پر شد از این‌خبر. حاتمی‌کیا درگیر به‌وقت شام بود یا کار دیگر، نمی‌دانم. قسمت نشد ۲۳ نفر را بسازد. قرعه افتاد به نام مهدی جعفری و چه خوب که افتاد. شهریور ۱۳۹۷ بود که همه به غیر از سیدعباسمان که از دنیا رفته بود، دعوت شدیم برای مراسم کلیدزدن فیلم.

چاپ چهارم این‌کتاب با ۱۷۰ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه و قیمت ۳۲ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما