شناسهٔ خبر: 45167440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

برای قرار گرفتن بین ۴ تیم باید امتیاز بگیریم

یورگن کلوپ: این سخت‌ترین روزهای دوران حرفه‌ای من نیست

یورگن کلوپ می‌گوید این دوران سخت لیورپول حتی به سخت‌ترین دوران حرفه‌ای او نزدیک هم نیست.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ لیورپولی‌ها امیدوار بودند در آنفیلد مثل دو فصل گذشته منچستریونایتد را شکست دهند و صدر جدول را پس بگیرند، اما متوقف شدند و به رده چهارم لیگ برتر انگلیس سقوط کردند.

یورگن کلوپ با وجود این تساوی و سه بازی گل نزدن از تیمش راضی بود: «ما یک امتیاز بیشتر از قبل از این بازی داریم. فکر کنم عملکردمان آنقدر خوب بود که بتوانیم برنده شویم، اما برای بردن باید گل بزنید که این کار را نکردیم.»

کلوپ ادامه داد: «هر وقت با منچستریونایتد مسابقه دادیم برای ما تهدید بوده‌اند. آن‌ها همیشه خوب و سازمان‌یافته بوده‌اند. گاهی اوقات به دلیل اشتباهات تحت فشار قرار می‌گرفتند.»

کلوپ درباره سه بازی گل نزدن تیمش هم گفت: «تلاش می‌کنیم، امتیاز می‌گیریم یا تلاش می‌کنیم و گل نمی‌زنیم. ما نباید نگران این موضوع باشیم، اما بدیهی است که روی آن کار خواهیم کرد. این دلیلی برای این که واقعیت را نادیده بگیریم، نیست. فقط امیدواریم دوباره اوضاع خوب شود.»

کلوپ درباره وضعیت لیورپول با وجود مصدومان هم بیان کرد: «نظری ندارم و نمی‌توانم تصمیم بگیرم مردم چگونه به آن نگاه می‌کنند. می‌دانم هواداران صبورترین گونه‌های این کره‌خاکی نیستند، بنابراین می‌خواهند تیم‌شان هر روز پیروز شود. من هم خیلی با آن‌ها تفاوت ندارم، اما مجبوریم دوره‌های سختی را پشت سر بگذاریم. این سخت‌ترین دوره زندگی من نیست، حتی نزدیک به آن هم نیست. در شرایط فعلی ما فوتبال بازی می‌کنیم. مصدوم داشته‌ایم و هنوز بازیکن مصدوم داریم، اما به مصدومیت‌های طولانی‌مدت عادت کرده‌ایم، اما کم‌کم بازیکنان برمی‌گردند. یکی از این موارد تیاگو بود که امروز عالی بازی کرد.»

سرمربی لیورپول درباره جایگاه تیمش هم گفت: «در میان گروهی هستیم که برای حضور بین ۴ تیم اول جدول می‌جنگند و برای حضور در این جایگاه‌ها باید امتیاز بگیریم.»

برچسب‌ها:

نظر شما