شناسهٔ خبر: 45167438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتقاد شدید «گریژمان» از سرمربی بارسلونا

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال بارسلونا، گفت: ما در دیدار با اتلتیک بیلبائو، مشکل استراتژی داشتیم و باید در طول هفته روی این مساله کار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شب گذشته دیدار نهایی سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا بین تیم‌های بارسلونا و بیلبائو برگزار شد و در پایان تیم بیلبائو توانست حریف خود را با نتیجه سه بر دو شکست داده و برای چهارمین بار فاتح این رویداد شود.

«آنتوان گریزمان» در این دیدار توانست ۲ گل به ثمر برساند اما گل‌های او باعث نشد تا این تیم از شکست فرار کند. ستاره فرانسوی کاتالان‌ها پس از پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: فکر می‌کنید حال ما چطور باشد؟ ما به شدت عصبانی و ناراحت هستیم. وقتی یک فینال را به این شکل از دست می‌دهید، احساس بدی پیدا می‌کنید. 

وی افزود: بیلبائو خیلی خوب به ما فشار آورد و تا انتهای بازی به تلاشش ادامه داد. آن‌ها تا آخرین لحظه جنگیده و در نهایت نیز به خواسته خود رسیدند. 

مهاجم بارسا تصریح کرد: ما در این دیدار اشتباهات استراتژی داشتیم و باید در طول هفته روی آن‌ها کار کنیم. ما در دفاع خوب نبودیم. ما در زمین به خوبی باهم ارتباط برقرار نکردیم. روی ضربه ایستگاهی وقتی که توپ ارسال شد، کسی نبود که به بازیکنان آگاهی محیطی داده و فریاد بکشد.

نظر شما