شناسهٔ خبر: 45167226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استونز: با گل در برد تیمم سهیم شدم

مدافع گلزن تیم فوتبال منچسترسیتی در مورد برد پرگل مقابل کریستال پالاس نظر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، جان استونز شب گذشته در بازی با کریستال پالاس خوش درخشید. او 2 گل تیمش را در برد 4 بر صفر مقابل حریف سرسخت به ثمر رساند و البته مورد تمجید هم تیمی هایش و نیز شخص پپ گواردیولا، سرمربی تیم قرار گرفت.

استونز بعد از بازی گفت:مدت زیادی می گذشت که 2 گل نزده بودم. آخرین بازی من مقابل منچستریونایتد بود. خیلی تلاش کردم و به خودم فشار وارد کردم تا گل بزنیم. تلاش کردم در برد تیمم سهیم باشم.

وی در مورد پاس های گلی که از هم تیمی هایش به خصوص دبروینه دریافت کرد، نیز عنوان کرد: دبروینه در تمام سال های که اینجا بوده، با پاس های گلش به بقیه کمک کرده است. او بارها پاس های باورنکردنی داده است. نمی دانم او چطور این کار را به خوبی می کند. این مورد چیزی است که ما فقط می توانیم خوابش را ببینیم. به نظرم کوین قادر است هروقت اراده کند، پاس گل دهد.

استونز ادامه داد:مجبور شدم به مبارزه ادامه دهم. تلاش کردم همان آمادگی سابق را کسب کنم. با تلاش زیاد به این هدف رسیدم. البته هنوز تلاش می کنم همچنان رو به جلو حرکت کرده و ترقی کنم.

در شرایط کنونی منچستریونایتد از 19 بازی با 37 امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی با یک بازی کمتر و 35 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

لسترسیتی بعد از انجام 18 بازی و کسب 35 امتیاز به خاطر یک بازی بیشتر در رده سوم قرارگرفته و لیورپول با 34 امتیاز در رده چهارم جای دارد.

انتهای پیام/

نظر شما