شناسهٔ خبر: 45165970 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بررسی ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور تبریز

استقلال به دنبال امتیاز در تبریز!

آبی پوشان در یکی دیگر از حساس‌ترین بازی های فصل به مصاف تراکتور تبریز خواهند رفت، آبی ها تلاش خواهند کرد در خانه حریف از تراکتور آماده امتیاز بگیرند و حتی با برد به تهران بازگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته یازدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت 30/14 به مصاف تراکتور تبریز می‌رود، شاگردان فکری در حالی به مصاف حریف می‌روند که هفته گذشته و با گل دقائق پایانی قایدی از شکست در شهرآورد پایتخت گریختند و امروز نیز تلاش می‌کنند از تبریز با امتیاز باز گردند.

مظاهری برابر تیم سابق!

با توجه به عملکرد خوب مظاهری درون دروازه آبی ها، وی کاندیدای اصلی حضور درون دروازه استقلال است، مظاهری بیش از پیش مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفته است و سعی می‌کند برابر تیم سابق خود دوازه آبی ها را بسته نگه دارد. 
غلامی و نادری نیمکت نشین می‌شوند

سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مدافعان محمود فکری در این بازی هستند، به نظر می‌رسد بعد از اشتباهات غلامی در شهرآورد پایتخت، این بازیکن نیمکت نشین شود و یزدانی جانشین غلامی خواهد بود، این امکان وجود دارد وریا غفوری به دلیل مصدومیت احمد موسوی در دفاع راست مورد استفاده قرار بگیرد و در طرف دیگر میدان، محمد دانشگر در دفاع چپ فیکس شود.

مهدی پور در خط میانی آبی ها

در خط میانی، مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود، گفتنی است به دلیل مصدومیت آرش رضاوند فرشید اسماعیلی جانشین وی خواهد بود، نکته جالب توجه بازگشت داریوش شجاعیان به ترکیب است و به احتمال زیاد این هافبک تکنیکی در این بازی فیکس خواهد شد. 

زوج قایدی و مطهری

به نظر می‌رسد محمود فکری ترجیح می‌دهد با دو مهاجم برابر تراکتور بازی کند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی دو مهاجم آبی پوشان در میدان خواهند بود، شیخ دیاباته نیز به دلیل عدم آمادگی مناسب به احتمال فراوان در نیمه دوم به ترکیب اضافه خواهد شد. 

نظر شما