شناسهٔ خبر: 45164635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارق باغ ویلاهای قزوین دستگیر شد  

قزوین - ایرنا - جانشین انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق باغ ویلاهای قزوین با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ داود عبدالمالکی روز دوشنبه با اعلام این خبر، اظهار  داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از باغ ویلاها در شهرک "هفت سنگان" شهرستان قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.  
 
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند یک سارق را در شهر قزوین شناسایی کرده و به مقر انتظامی منتقل کنند.  
 
جانشین انتظامی استان قزوین بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های ماموران به ۲۰ فقره سرقت از باغ ویلاها با همدستی یک تن از دوستانش اعتراف کرد.  
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده همدست او نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه کشف شد.  
 
سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند به شهروندان توصیه کرد: خالی گذاشتن اماکن خصوصی بدون رعایت اصول ایمنی، زمینه را برای سرقت فراهم می کند بنابراین مردم به منظور ناکام گذاشتن سارقان، استفاده از تجهیزات ایمنی را در پیشگیری از سرقت جدی گرفته و به آن توجه کافی داشته باشند.

سه میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان تاکستان کشف شد
 
فرمانده انتظامی تاکستان از کشف ۱۶ هزار و ۶۲۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.  
 
سرهنگ کوروش عزیزی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان هنگام گشت زنی در آزادراه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.
 
وی افزود: پس از صدور دستور توقف توسط پلیس، راننده بدون توجه به اخطار پلیس سرعت خود را افزایش داده و به مسیرش ادامه داد که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کرده و در نهایت با پنچر شدن لاستیک، خودرو پس از طی مسافتی متوقف گردید و راننده و سرنشین آن توسط ماموران دستگیر شدند.  
 
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۰ عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما