شناسهٔ خبر: 45162996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدیو) خلاصه بازی بارسلونا 2 - 3 اتلتیک‌بیلبائو؛ قهرمانی بیلبائو در سوپرجام 28 دی 99

بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا در لحظات آخر برد را از دست داد و سپس گل سوم را در وقت‌های اضافه دریافت کرد تا جام قهرمانی را تقدیم اتلتیک‌بیلبائو کند.

صاحب‌خبر -

در دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو چه گذشت؟

فینال سوپرجام اسپانیا امشب در ورزشگاه کارتوخا شهر سویلِ بین بارسلونا و اتلتیک‌بیلبائو برگزار شد که تیم باسکی ۳ بر ۲ کاتالان‌ها را مغلوب کرد و به جام سوم رسید. بارسا که دوباره مسی را در ترکیب داشت با حرکت خوب او در دقیقه ۴۰ به گل نخست رسید که زننده این گل گریزمن بود. با این حال گل‌شان فقط ۲ دقیقه دوام آورد و دِمارکوس دقیقه ۴۲ برای بیلبائو این گل را تلافی کرد. بازی دفاعی بیلبائو چاره‌ساز نبود چرا که دومین گل را هم گریزمن با پاس آلبا در دقیقه ۷۷ زد. اما دقیقه ۹۴ شوت تماشایی ویلیامز غافلگیری بعدی بارسا را رقم زد و این گل تا پایان بازی پابرجا ماند. در دقیقه آخر هم لیونل مسی به دلیل این که بازیکن حریف را در منطقه‌ای که توپ وجود نداشت زد از زمین بازی اخراج شد.

بارسلونا این بازی را هم مثل سال ۲۰۱۵ به بیلبائو باخت تا دست شاگردان رونالد کومان از اولین جام فصل کوتاه بماند. بیلبائو هم سوپرجام را برای سومین مرتبه به افتخاراتش اضافه کرد.

خلاصه بازی بارسلونا 2 - 3 اتلتیک‌بیلبائو

mp4
<div id="video-display-embed-code_847858"> <script src="https://fararu.com/fa/news/play/embed/472810/847858?width=700&height=400" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>

نظر شما