شناسهٔ خبر: 45161895 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت رشیدی خبر داد:

مدارس کمتر از ۵۰ دانش آموز، از اول بهمن ماه در ایلام شروع به فعالیت می کنند

موج نیوز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: در اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، از اول بهمن ماه در شهرستان ایلام اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت رشیدی در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس که با حضور معاونین، کارشناسان و راهبران آموزشی برگزار شد،ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دستورالعمل بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن ماه را تشریح نمود و افزود: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای بهمن ماه از سوی وزیر آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شده است.

وی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت:  لیست مدارس مشمول بخشنامه تهیه شده است و به آنها ابلاغ خواهد شد، لذا بازگشایی هر مدرسه خارج از این لیست تخلف محسوب شده و با آنها برخورد خواهد شد.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند و مقرر گردید اکیپ های مختلف از اول بهمن ماه برای بررسی مسائل آموزشی و رعایت پروتکل های بهداشتی از مدارس بازدید کنند.

 

نظر شما