شناسهٔ خبر: 45161646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لیگ انگلیس؛

لیورپول ۰ - ۰ یونایتد؛ این همه هیاهو برای هیچ!

دیدار حساس دو تیم لیورپول و منچستر را نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد برخلاف آن چیزی که پیش‌بینی می‌شد چندان جذاب از آب درنیامد و دو تیم در نهایت در شبی که قادر به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر نبودند به تساوی بدون گل رضایت دادند. نتیجه ای که بی تردید به سود دیگر مدعیان فتح لیگ برتر خواهد بود.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت در دقیقه 17 و با پاس به بیرون سادیو مانه برای لیورپول ایجاد شد، اما ضربه بابی فرمینو از کنار دروازه داوید دخیا به بیرون رفت.

در اواسط نیمه نخست بود که یونایتد در منطقه ای بسیار خوب صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد، اما ضربه برونو فرناندز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد محمد صلاح با حرکتی تماشایی برای لیورپول موقعیت سازی کرد، اما ضربه زمینی بابی فرمینو از درون محوطه دقیق نبود و در اختیار دخیا قرار گرفت. در ادامه باز هم جریان بازی آرام دنبال شد و نیمه نخست کم هیجان به تساوی بدون گل به اتمام رسید.

یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه آنتونی مارسیال با حضور به موقع فابینیو دفع شد.

دقایقی بعد و روی ارسال عرضی مارکوس راشفورد بود که برونو فرناندز در موقعیتی مناسب تا آستانه باز کردن دروازه آلیسون پیش رفت، اما ضربه زمینی او در دهانه دروازه توسط سنگربان لیورپول دفع شد.

در دقیقه 76 این بار تیاگو آلکانتارا از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه یونایتد امتحان کرد، اما داوید دخیا با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد.

در دقیقه 83 یونایتد صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل برتری شد. ارسال عرضی آرون فان بیساکا در مقابل دروازه به پل پوگبا رسید، اما ضربه محکم او مهار فوق العاده آلیسون همراه شد و این فرصت فوق العاده از دست رفت. در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل برتری بی نتیجه ماند و دیدار حساس لیورپول و منچستریونایتد با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

نظر شما