شناسهٔ خبر: 45161438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تساوی بزرگان لیگ جزیره در آنفیلد

در حساس ترین دیدار هفته‌ی نوزدهم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در خانه‌ی لیورپول به مصاف این تیم رفت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

صاحب‌خبر -

فوتبالی: در حساس ترین دیدار هفته‌ی نوزدهم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در خانه‌ی لیورپول به مصاف این تیم رفت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شیاطین سرخ صدر را حفظ کردند!

هر دو تیم در این بازی فرصت هایی داشتند اما هیچکدامشان موفق نشدند که گلزنی کنند و در واقع این فرصت ها بلااستفاده ماند و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

از آنجایی که منچستریونایتد در صدر جدول بود و لیورپول هم فاصله‌ی کمی تا رسیدن به این تیم داشت، این بازی یک بازی حیاتی برای هر دو تیم به حساب می‌آمد و هر دوی آن‌ها به دنبال پیروزی بودند تا بتوانند گام بلندی را برای قهرمانی بردارند. این تساوی بیشتر به نفع منچستریونایتد بود چرا که آن‌ها را صدرنشین نگه داشت هر چند که باید دید که در بازی های بعدی و هفته‌های آینده‌ی لیگ برتر انگلیس، چه نتایجی رقم خواهد خورد و اوضاع چگونه پیش می‌رود.

اوله گونار سولسشر در این فصل عملکردی جالب در لیگ برتر انگلیس داشته است و توانسته صدر جدول را از آن خود کند و به این تیم رنگ و بوی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را بدهد هر چند که این کار بسیار سخت و است و لیورپول هم همچنان شانس زیادی برای کسب این عنوان دارد.

نظر شما