شناسهٔ خبر: 45161260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بشیکتاش فاتح بازی بزرگ هفته در ترکیه (عکس)

بشیکتاش موفق شد با دو گل از سد گالاتاسارای عبور کند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی سوپر لیگ ترکیه تثبیت کرده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بشیکتاش که در فصل جاری رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه نتایج بسیار خوبی کسب کرده امروز در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم میزبان گالاتاسرای بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-0 شکست دهد تا به سه امتیاز مهم و ارزشمند  دست یافته باشد.

 

در طول جریان بازی امشب بشیکتاش به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت. آن ها تقریبا 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و به طور کلی این تیم کاملا شایسته پیروزی مقابل شاگردان فاتح تریم بود.

 

گل اول تیم میزبان در دقیقه 79 به ثمر رسید؛ جایی که ارسال ریدوان ایلماز روی دروازه به سوزا، هافبک برزیلی بشیکتاش رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق تیمش را پیش انداخت.

 

در حالیکه مسابقه به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد این باز هم بشیکتاش بود که توانست دروازه گالاتاسرای را باز کند. ضد حمله برق آسای بازیکنان بشیکتاش با ضربه تمام کننده انکونکو در دهانه دروازه همراه بود تا نتیجه 2-0 شود.

 

بشیکتاش با این پیروزی 38 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول سوپر لیگ ترکیه تثبیت کرد. این در حالی است که گالاتاسرای با شکست امشب 34 امتیازی باقی ماند و در رده چهارم قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما