شناسهٔ خبر: 45161146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حسن‌پور اعلام کرد

وجود 120 هزار سرپرست خانوار فاقد پوشش بیمه‌ای در استان کرمان

سارا سلطانی

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اعلام کرد: در حال حاضر در استان کرمان بیش از ۱۲۰ هزار نفر سرپرست خانوار فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند.

صاحب‌خبر -

"شهباز حسن‌پور" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان و استاندار کرمان با وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل وزارت صمت با اشاره به ایده‌ها و ابتکارات وزیر صمت در زمان استانداری کرمان گفت: "رزم‌حسینی" به عنوان بنیانگذار و مبتکر طرح مثلث توسعه اقتصادی و معین‌های اقتصادی استان کرمان بود که خیر و برکات زیادی برای استان و مردم نجیب استان به همراه داشته و امروزه نیز سایر استان‌های کشور از این اقدام مهم در حال الگو برداری هستند.

وی بیان کرد: باید استفاده حداکثری را از نیروی انسانی توانمند، مدیران خلاق و علاقه‌مند در استان کرمان در مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی داشت.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای کشور و خصوصا در دیار کریمان بر کسی پوشیده نیست، افزود: در کنار کارهای بزرگ و ارزنده‌ای که انجام شده، مسائل و مشکلاتی هنوز در استان کرمان وجود دارد که مرتفع کردن آن مشکلات، همت استاندار کرمان و تمامی مدیران استانی و شهرستانی را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان کرمان بیش از ۱۲۰ هزار نفر سرپرست خانوار فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز به دلیل محرومیت امکان استفاده از شبکه شاد جهت آموزش در فضای مجازی را ندارند، لذا انتظار داریم شرکت‌های بزرگ استان کرمان داوطلبانه در خصوص رفع چنین مشکلاتی در استان اقدام کنند.

حسن پور ادامه داد: شرکت‌های بزرگ استان باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، گام‌های اساسی در جهت رفع محرومیت از چهره این خطه، جهش تولید، ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد خانگی در استان کرمان بردارند.

وی همچنین افزود: با توجه به وحدت، هماهنگی و انسجام مثال زدنی در استان کرمان که به واسطه تدابیر ارزشمند حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان شکل گرفته، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نیروی انسانی استان، جوانان خلاق و جهادی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌توانیم چهره محرومیت را استان کرمان بزداییم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان کرمان همچنین حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان را به عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند در استان کرمان دانست و بیان کرد: وجود سردار معروفی در استان کرمان مایه خیر و برکات بی‌شماری برای مردم دیار کریمان، توسعه و رفع محرومیت در استان کرمان است.

انتهای پیام

نظر شما