شناسهٔ خبر: 45161010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز خبر داد

تجلیل از سادات توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت ایام فاطمیه (س)

رضازاده گفت: طی مراسمی در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت ایام فاطمیه (س) با اهدای ۲۶ کارت هدیه از سادات تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

«سیده مریم الشریعه رضازاده» با اشاره به تکریم سادات در ایام فاطیمه (س) در کانون فرهنگی مسجد «نور» خبر داد و در گفت و گو با  خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  گفت: روز 28 دی از ساعت 10 تا 12 طی مراسمی در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با ارسال 26 کارت هدیه برای سادات از آنها تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: همچنین مسابقه حفظ 80 آیه قرآن در این کانون برگزار شد و به قید قرعه پنج کارت هدیه به برگزیدگان اهدا شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به سایر برنامه های به این مناسبت عنوان کرد: 30 گواهینامه پایان دوره سطح یک کتاب «آیات زندگی» با همکاری موسسه «بیت الاحزان» و میزبانی کانون فرهنگی مسجد «نور» و حمایت موسسه «شهید رضازاده» اهدا شد و با قرعه کشی میان 30 نفر به افرادی که کتاب سطح 2 را حفظ کرده بودند به پنج نفر کارت هدیه اهدا شد.

رضازاده ادامه داد: در حاشیه این برنامه با برپایی نمایشگاه «عفاف ریحانه» در کانون فرهنگی مسجد «نور»، انواع چادر و روسری، مقنعه و کیف در این نمایشگاه به معرض دید و فروش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای طرح ملی «ایران قوی» و «سه شنبه های تکریم» برگزار شد، اعلام کرد: اطعام ویژه 300 نفر که تعدادی به منازل ایتام و ارسال یک ون انواع لباس و تعدادی پتو برای کارتن خواب ها از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری مسجد «نور» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) بود.

رضازاده با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آیه ابرار و نیکان و آیه های پنج و هشت سوره «انسان» در شان حضرت فاطمه زهرا (س) که سه روز با آب افطار کردند و غذای خود را به یتیم و مسکین و اسیر بخشیدند، نازل شده است.

 

 

پایان پیام/664

نظر شما