شناسهٔ خبر: 45158838 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دانلود قسمت پنجم 5 سریال قورباغه با کیفیت بلوری

اگر در پی لینک دانلود قسمت پنجم سریال قورباغه هستید، کلیک کنید. همچنین در این هفته به جز قسمت 5 قورباغه، قسمت سوم سریال ملکه گدایان، قسمت هفتم همرفیق و قسمت اول فصل چهارم (فینال) شب های مافیا نیز توزیع می شوند که در این پست لینک دانلود تمامی این آثار جهت راحتی شما درج شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، در قسمت پیشین سریال قورباغه طبق روال معمول؛ شاهد فلش بک هایی بودیم:

سکانس رشت تابستان ۱۳۶۷ // خانواده ای که به همراه پسر و دخترشان قصد مهاجرت به رشت را دارند با ماشینی که حالا خراب شده و کنار جاده هستند. پدری خلاف کار و فوق العاده بد دهان که با الفاظی بد پسر کوچکش رو مورد خطاب قرار می دهد. خبر آتش بس و اتمام جنگ ایران و عراق از رادیو پخش می شود و آن ها را دو دل برای مهاجرت می کند.

در همین گیر و دار پلیس سر می رسد و به بازرسی ماشین می پردازد، پدر خلاف کار است و مواد مخدر در موتور ماشین جا سازی کرده است،اما با بستن در کاپوت ماشین روی انگشت های مامور اون رو از ادامه کار منصرف می کند. گفتگوی پدر و مادر در ماشین و مادری که شاکی و ناراحت است راجع به همین قضیه است و بچه هایی که شاهد این اتفاق و گفتگو هستند. آنها به رشت می رسند و مورد استقبال خانواده هایشان قرار می گیرند. سریال با با سکانس های زیبایی از دورهمی های خانوادگی و گپ و گفت در جریان است. در خانواده بحث جانبازی و استفاده از مزایای آن می شود،همین فکر پدر خانواده را به این سمت می برد که پیگیر آن شود و افکار پلیدی را در ذهن بپروراند.

سکانس زیبای دورهمی خانوادگی کنار دریا ماسه بازی بچه ها،رقص و آواز همه و همه بسیار لذت بخش و دیدنی است. شهین مادر خانواده برای جشن عروسی ای که در پیش دارند از همسرش تقاضای خرید لباس دارد،فردا صبح پدر خانواده با همان فکری که بابت مزایای جانبازی در سر دارد موقع گذاشتن وسایل در صندوق عقب ماشین باعث قطع شدن و گم شدن انگشت همسرش می شود. وقتی شهین با همسرش صحبت می‌کند متوجه می شود که کارش عمدی بوده ولی از شوهر فقط فقط مظلوم نمایی و سیاه بازی و انکار.

در شب جشن عروسی بچه ها در حین بازی کردن و پنهان شون در بین درختان شاهد صحنه ی مشروب خوردن پدرانشان هستند و صحنه شوک آوری که پدر در حال پنهان کردن انگشت مادرشان در یک بطری الکل است. همه ی اینها خاطرات دوران کودکی رامین است،همه ی آنچه اتفاق افتاده به کودکی رامین مربوط می شود،جایی که در ایست بازرسی گیر افتاده بود و مانند یک فیلم سینمایی از جلوی چشمانش گذشته است. به زمان حال بر می گردیم،مامور در حال بازخواست رامین که انگشت مال کیست؟ رامین می‌گوید انگشت قطع شده ی مادرم.

انگشت مادر واقعا قطع شده است اما مامور متوجه می شود که این قطع شدن مربوط به زمان های گذشته است. رامین در حال اصرار و التماس برای خلاص شدن. وای عجب صحنه ی شوکه کننده ای رامین نیز مانند نوری دارای قدرت هیپنوتیزم است،چون مامور را تحت تأثیر خود قرار داد و باعث شد که به حرفش گوش کند و اجازه بدهد آن مهلکه را ترک کند. و دیالوگ پایانی: برای خوشبخت شدن باید شانس آورد شانس خود معجزه است.

حال باید دید که در قسمت پنجم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین، لینک دانلود قسمت 5 قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت   Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

دانلود قانونی: قسمت پنجم سریال قورباغه

سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان در قسمت دوم با صحنه ها و تصاویر دیده نشده از موقعیت بیهوشی البرز در ترکیه همراه می شود. در جایی که سروکله وکیل خانواده شمس با بازی فرزاد فرزین پیدا می شود و مشخص می شود که وی در صدر جریانات آن روز و آن چه که به البرز گذشته است، قرار داشته است. دقیقا مشخص نیست که در آن روز چه بلایی سر البرز آورده اند ولی در سکانس های بعدی، حقایقی مشخص می شود که کمک به درک حالت ابهام انگیز قسمت اول می کند.

تا این جا و با پخش دو قسمت از ملکه گدایان به بسیاری از پرسش های قسمت اول ملکه گدایان پاسخ داده شد. همچنین تا حدود بسیاری به این نکته پی بردیم که چه بر سر البرز آمده است و دلیل واکنش ها و طرز برخوردهای عجیب اطرافیان او را نیز متوجه شدیم.

به این شکل که یک شخص که پشت همه این جریان ها است (از جمله وکیل خانواده شمس، فرزاد فرزین) هم به سارا ‌پول داده و هم این که افرا (باران کوثری) و تیم او را خریداری کرده بوده تا این نمایش را بازی کنند. اکنون پرسش این جاست؛ به فرض که شخصی این افراد را با پول خریده بوده ولی به چه شکل مادر البرز را وادار به این کار کرده بوده است؟؟؟

دلیل واکنش های او چه بوده؟ مگر می شود که یک مادر را خرید تا‌ فرزند خود را انکار کند؟ آن هم مادری با آن همه پول و ثروت! البته شاید مادر واقعی وی نبوده و فقط برای برگزاری مراسم عروسی به ترکیه آمده بوده. فرضیه دیگری که می توان مطرح کرد این است که خورشید خانم نامادری البرز است و با شنیدن خبر سکته و مرگ احتمالی پدر خانواده (خسروخان) و ترس از این که ثروت های او به البرز برسد، سعی در عملی کردن چنین نقشه ای داشته است

حال باید دید که در قسمت سوم از ملکه گدایان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در سطر بعدی، لینک دانلود قسمت 3 ملکه گدایان  با 5 کیفیت گوناگون از سایت کول دانلود درج شده است. شما را دعوت به تماشای این درام جذاب و تماشایی می کنیم

دریافت لینک: قسمت سوم ملکه گدایان

همرفیق

تاک شو جدید و جذاب همرفیق نیز که در اپیزودهای پیشین، بسیار مورد توجه قرار گرفته است پس از پخش 5 قسمت از آن، جایگاه خود را در بین مخاطبین مستحکم کرده است. این استقبال به اندازه ای بوده است که باعث شگفتی بسیاری شده است. چرا که تا کنون مورد مشابهی نبوده است که یک برنامه گفتگومحور و در این سبک تا این حد بتواند محبوب باشد.

همرفیق با اجرای شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت ساخته می شود. مهمان های قسمت های پیشین برنامه همرفیق به ترتیب نوید محمدزاده، وحید جلیلوند، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فاطمه معتمدآریا، مرضیه برومند، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر و محمدحسین مهدویان بودند.

از میان قسمت های قبلی همرفیق، قسمت سوم (مهمان: پژمان جمشیدی) و پنجم (مهمان: محسن تنابنده) بیشترین تعداد دانلود را داشته بودند که آن هم به دلیل نوع کارکترها و محتوای طنز و کمدی شرکت کنندگانش بوده است. حال در این هفته همرفیق به قسمت ششم از خود رسیده است.

لینک دانلود: قسمت هفتم همرفیق

شب های مافیا

همچنین سریال مسابقه ای بسیار جذاب شب های مافیا نیز در حال طی کردن حساس ترین بخش های خود است. این سریال با پشت سر گذاشتن 3 فصل رقابت تنگاتنگ اکنون به فصل چهارم رسیده است.

فینال سریال شب های مافیا با حضور بازیگران منتخب و برتر 3 فصل قبل برگزار خواهد شد. بدین ترتیب در فصل چهارم: حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

دریافت لینک: دانلود شب های مافیا

بیشتر بخوانید:

نظر شما