شناسهٔ خبر: 45158197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

طرفداران استقلال به بدخواهان اجازه دخالت ندهند

فکری: خیلی به شیخ اعتقاد دارم / هیچ اختلافی بین من و اعضای هیات مدیره نیست

سرمربی تیم استقلال تهران ابراز امیدواری کرد شاگردانش در بازی خارج از خانه مقابل تراکتور به سه امتیاز دست پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمود فکری درخصوص بازی مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: جا دارد پیش از شروع صحبت هایم ایام فاطمیه و همچنین سالگرد درگذشت رضای احدی را به خانواده ایشان و خانواده استقلال تسلیت بگویم.

او درخصوص بازی گفت: بازی فردا بازی سختی است. تیم تراکتور تیم بسیار خوبی است و از زمانی که آقای شجاعی آمده، در بازی ها نتایج خوبی به دست آورده اند. می توان گفت از 7 بازی 14 امتیاز گرفته اند. شرایط خوبی در جدول دارند و همینطور بازیکنان بسیار خوبی دارند. با توجه به اینکه بازی در تبریز است کار را برای ما سخت می کند. بازیکنان ما از نظر روحی و شرایط آمادگی وضعیت خوبی دارند و تمرینات خوبی را در این هفته پشت سر گذاشتیم. امیدواریم که فردا یک بازی خوبی را ارائه کنیم و در نهایت بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی استقلال درباره شیخ دیاباته و حضور او در نیمه دوم مسابقه دربی گفت: شیخ به هر حال یک از بازیکنان خوب ماست و بازیکنان حرفه ای ماست. او در فصل گذشته آقای گل شده و من به عنوان سرمربی تیم با توجه به فضایی که الان وجود دارد باید هزینه هایی را حتی بابت اینکه شیخ آماده نیست، بدهم. اینکه او در دربی به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم بازی کرد، او بازیکن خوبی است و می تواند به ما کمک کند. حالا اگر بدنش آماده نبوده در مجموع ما باید او را در شرایط مسابقه قرار بدهیم و بیشتر استفاده کنیم که هم در بازی های لیگ و هم بازی های آسیایی به ما کمک کند. او بازیکن بزرگی است و خودم خیلی به او اعتقاد دارم. با توجه به اینکه خیلی خوب تمرین می کند با کمک هم به زودی به مرز آمادگی می‌رسد.

سرمربی تیم استقلال تهران درباره شایعه مذاکره اسماعیل خلیل زاده با یکی از مربیان اسبق استقلال، گفت: صحبتی که دارم برای طرفداران است، آنها باید خیلی باهوش باشند، خیلی ها به دنبال این هستند که تیم را بهم بریزند، اختلاف بیندازند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند. این اجازه را به کسانی که بدخواه استقلال هستند، ندهیم. هیچ اختلافی بین من و اعضای هیات مدیره نیست. اعضای هیات مدیره تلاش می کنند خوب کار میکنند. ما از شروع فصل بدهی های زیادی داشتیم که با تلاش هیات مدیره خیلی از بدهی ها پرداخت شد و مشکلات کم شد. شخص آقای خلیل زاده به صورت تلفنی با من ارتباط دارند و احترام خیلی زیادی برای ایشان قائلم. این فضایی است که برای ما به وجود می آورند و چنین چیزی وجود ندارد.

او اضافه کرد: به هر حال مربی اگر نتیجه نگیرد، باشگاه این حق را دارد که به دنبال مربی دیگری باشد اما تیمی که الان صدر جدول است یا با بازی کمتر در رده دوم ایستاده، مطمئنا مدیریت باشگاه چنین فضایی را به وجود نمی اورند که مشکلی باشد. در مجموع از آقای خلیل زاده و هیات مدیره محترم تشکر می کنم. ارتباط خیلی خوبی هم با یکدیگر داریم. امیدواریم که طرفدارن استقلال خیلی باهوش باشند و به کسانی که دنبال اختلاف انداختن هستند اجازه ندهند تا اینکه تیم استقلال را از جایگاهی که دارد پایین بکشند. امیدواریم که بازی فردا بازی خوبی شود و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

نظر شما