شناسهٔ خبر: 45157754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمریکا در وحشت انتقام از خون سردار رشید اسلام است/انقلاب به وجود شهید الله‌دادی‌ها می‌بالد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: آمریکا در وحشت انتقام از خون سردار رشید اسلام به‌دست حزب‌الله و مقاومت است و پس از شهادت حاج‌قاسم همه ابهت و قدرت آمریکا در جهان شکست و امروز دچار فروپاشی و مشکلات غیر قابل جبران شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) یادواره شهید محمدعلی الله‌دادی امروز در جوار گلزار این شهید و دیگر شهدای پاریز در شهرستان سیرجان برگزار شد. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: ملت ما شهدایی تقدیم انقلاب کرد و امروز به وجود شهید الله‌دادی‌ها می‌بالد و پرچم شهدا را بلند کرد تا به مستکبران بفهماند هیچ مرگی بالاتر از شهادت نیست و این شهادت اقتدار را برای اسلام و ذلت و شکست را برای مستکبران دارد.

 

سردار محمد مارانی افزود: شهید محمدعلی الله‌دادی در حالی که برای بازدید از استان قُنیطره سوریه عازم این منطقه شده بود، مورد حمله بالگردهای توپدار رژیم صهیونیستی واقع شد و به همراه شش تن از همرزمانش که جزو اعضای حزب‌الله لبنان بودند، به شهادت رسید و این یعنی دشمنان ما آنقدر زبون و ضعیف هستند که با بالگرد مردان خدا را ترور می‌کنند و به شهادت می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه مردم این خطه دلیرپرور در دوران دفاع مقدس پای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سیرجان و بخش پاریز در استمرار راه دلیر مردان دفاع مقدس پای کار نظام، انقلاب و ولایت ایستادند و سند زرین این پای کار ایستادن سردار الله‌دادی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار کرد: شهید سلیمانی سرنوشت تاریخ را عوض کرد و با خون خود آنچه که خواسته اولیاء الهی و معصومان بود رقم زد.

 

مارانی عنوان کرد: حاج‌قاسم شخصیتی بی‌نظیر بود که همواره خود را یار و یاور امام زمان خودش می‌دانست و با روحیه جهادی و رزمندگی خود همه سرمایه‌گذاری‌های دشمنان را از بین برد و اقتدار را به جبهه مقاومت و حزب‌الله و مسلمانان داد.

وی افزود: شهید سلیمانی در سوریه و لبنان جبهه اسلام و حق را رهبری کرد و درست زمانی که خیلی‌ها عقیده داشتند کار سوریه تمام است، در مقابل داعش و تکفیری‌ها ایستاد و سوریه را نجات داد و حتی اشرار را نیز با اقتدار توام با رافت اسلامی به آغوش نظام می‌کشید و در ماموریت‌ها، با غیرت و تعصب ویژه‌ای برای آرامش و آسایش مردم دل می‌سوزاند.

مارانی گفت: ابهتی که خدا از حاج‌قاسم در دل دشمن انداخته بود، آنها را چنان وحشت‌زده کرده بود که جرات روبه‌رو شدن با او را نداشتند و دیدیم در نهایت با چه حیله شیطانی و بی‌رحمانه و ناجوانمردانه این فرمانده دلاور را به شهادت رساندندکه قطعا انتقام خون حاج قاسم برایشان سخت و دشوار خواهد بود.

وی افزود: آمریکایی که آمده بود در عراق بماند و پایگاه مستحکم زده بود تا بتواند از نفوذ جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و حزب‌الله و مکتب حاج‌قاسم شهیدمان جلوگیری کند نه‌تنها عراق بلکه منطقه را از دست داده است و در وحشت انتقام از خون سردار رشید اسلام به‌دست همین حزب‌الله و مقاومت است و پس از شهادت حاج‌قاسم همه ابهت و قدرت آمریکا در جهان شکست و امروز دچار فروپاشی و مشکلات غیر قابل جبران شده است.

 

گفتنی است، سردار شهید محمدعلی الله‌دادی در سال 1341 در روستای پاریز متولد شد و از جوانی در نهاد انقلابی سپاه پاسداران مشغول خدمت شد، وی در رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در جبهه‌های مختلف و عملیات متعدد فرماندهی داشت تا اینکه در 29 دی ماه 1393 در قنیطره توسط بالگرد رژیم صهیونیستی به همراه فرزند شهید عماد مغنیه و چند نفر از رزمندگان حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.

این مراسم با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت برای حضرت زهرا (س) و در وصف شهداء و شهید الله‌دادی ادامه یافت و پس از مراسم نیز از المان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار شهید محمدعلی الله‌دادی رونمایی شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق/ی

نظر شما