شناسهٔ خبر: 45156154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلطانی‌راد: تکواندوکاران جوان فرمانیه پاسخ اعتماد ما را دادند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم تکواندوی فرمانیه با تمجید از عملکرد نفرات جوان تیمش، گفت: آنها جواب اعتماد ما را به خوبی دادند و به طور قطع در مرحله نهایی لیگ برتر هم برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

صاحب‌خبر -

«محسن سلطانی‌راد» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری مرحله گروهی لیگ برتر تکواندو و صعود تیمش به دور نهایی، اظهار داشت: چندسال است که در لیگ‌های پایه تیم‌داری می‌کنیم و امسال دومین فصل حضورمان در لیگ برتر مردان بود.

وی افزود: فصل گذشته با چند بازیکن سطح اول در لیگ حضور داشتیم اما امسال پس از صحبت با «هادی ساعی» مدیرفنی تیم فرمانیه، تصمیم‌ گرفتیم تا به جوانان اعتماد کنیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند و جواب اعتماد ما را دادند.

سرمربی فرمانیه تصریح کرد: «مهدی محمودی» یکی از همین جوانان ما برابر «هادی تیران» ‌که بازیکن مطرحی است به برتری دست یافت که زمینه‌ساز صعود ما به مرحله نهایی شد.

وی در مورد حضور بخش خصوصی در لیگ‌های تکواندو، توضیح داد: مجموعه فرمانیه سال‌هاست در این رشته المپیکی حضور دارد و امسال با تمام مشکلات در لیگ مردان نیز شرکت کردیم چراکه نمی‌خواستیم وقفه‌ای در حضورمان ایجاد شود.

سلطانی‌راد در مورد برگزاری فشرده مسابقات لیگ در فصل جاری، عنوان کرد: راه دیگری برای برگزاری نبود و باید بگویم که مسوولان فدراسیون زحمت کشیده و تهمیدات لازم از جمله قرنطینه، تست کرونا و شرایط برگزار بهداشتی به طور کامل وجود داشت. شیوه و تجربه جدیدی بود و بنظرم بهتر از این، امکان برگزاری وجود نداشت.

وی در خصوص حضور تیمش در مرحله نهایی، گفت: از روز اول که تیم را بستیم، واقعیت این بود برای کسب نیامدیم و هرچند نفرات جوانی داریم اما هوگوپوشانی در تیم ما هستند که در رده نوجوانان و جوانان دارای مدال‌های جهانی و آسیایی هستند. آنها از سوی دیگر تیم‌ها دیده نشدند ولی می‌توانند در دور نهایی هم به نتایج خوبی برسند و حریفان مقابل تیم جوان ما کار ساده‌ای ندارند.

سرمربی فرمانیه در خصوص تقابل با تیم قدرتمند شهرداری‌ورامین در نیمه‌نهایی، گفت: آنها در چند سال اخیر تیم خوبی بوده‌اند اما جوانان فرمانیه برای کسب بهترین نتیجه روی شیاپچانگ می‌روند.

نظر شما