شناسهٔ خبر: 45155995 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

کاربران پلی‌استیشن ۵ یک راه جالب برای شخصی‌سازی آن پیدا کرده‌اند

حسن اکرامی

صاحب‌خبر -

به تازگی یکی از کاربران پلی‌استیشن ۵، یک راه هوشمندانه و ساده برای شخصی‌سازی لوگوی کنسول خود پیدا کرده است که می‌توان به راحتی و بدون تعویض هیچ قطعه‌ای، رنگ آن را تغییر داد.

تا قبل از عرضه‌ی کنسول‌ بازی پلی‌استیشن ۵، این پلتفرم‌ها از امکانات و زمینه‌های اندکی جهت شخصی‌سازی بهره می‌بردند؛ بدین صورت که یا برخی هنرمندان شخصا به طراحی و شخصی‌سازی کنسول خود با الگوهای دلخواه می‌پرداختند و یا علاقه‌مندان باید نسخه‌های باندل و ویژه‌ی کنسول‌ها را خریداری می‌کنند. با این حال شرکت سونی با یک دوراندیشی و دقت بالا در طراحی کنسول نسل نهمی خود توانسته است راه‌های شخصی‌سازی زیادی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. با این که تاکنون شاهد چاپ طرح‌های سه بعدی و یا ساخت الگوهای برجسته بر روی بدنه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ از جانب هواداران بوده‌ایم، یکی از طرفداران توانسته است به ساده‌ترین شکل ممکن، لوگوی این محصول را به رنگ دلخواه خود شخصی سازی نماید.

افرادی که کنسول پلی‌استیشن ۵ را تهیه کرده‌اند، شاید لوگوی آن را در گوشه‌ی یکی از صفحات منحنی جانبی مشاهده کرده باشند. این لوگو به کاربران این امکان را خواهد داد تا بتوانند اجزای داخلی کنسول را بهتر مشاهده نمایند. حال به لطف قابلیت جدا شدن صفحات جانبی، یکی از کاربران وب‌سایت رددیت (Reddit) با قرار دادن یک کاغذ یادداشت رنگی در محل پشت لوگو، توانسته است به سادگی و هوشمندانه رنگ آن را تغییر دهد.

 به گفته‌ی این کاربر، علاقه‌مندان تنها می‌توانند با برش برچسب‌های رنگی و قرار دادن آن‌ها در محل نشان داده شده، لوگوی کنسول پلی‌اسیتشن ۵ خود را به دلخواه شخصی‌سازی نمایند. بدون شک در آینده باز هم می‌توان شاهد خلاقیت‌های مشابهی از سوی دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ برای شخصی‌سازی آن بود.

+21

برچسب‌ها:

نظر شما