شناسهٔ خبر: 45155911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک‌هزار بسته معیشتی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در خوی توزیع شد

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی سپاه خوی گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و درادامه اجرای طرح سردار شهید سلیمانی، یک‌هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ موسی جعفرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی بیش از یک‌میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: همچنین امروز، به همت بهداری سپاه خوی ۱۵ هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین مردم و قشرهای آسیب پذیر جامعه توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سپاه شهرستان تهیه و به همت گروه‌های جهادی بسیج بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

سرهنگ جعفرزاده ادامه داد: در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا که اقتصاد بسیاری از خانوارها تحت تأثیر بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته، جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و افراد متمکن و خیّر می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای آغاز طرح سردار شهید سلیمانی، چهارهزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان خوی توزیع شده است.

نظر شما