شناسهٔ خبر: 45155850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شعله های آتش و آتش نشانانی که بی محابا دل به آتش می‌زنند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی یک واحد در مجتمع مسکونی در منطقه گلستان خیابان نفت ۴ اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های حریق در تراس واحد مسکونی مواجه شدند و سریعا با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، همچنین علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان نشتی گاز پیک نیک گزارش شده است.

قنبری اظهار داشت: نشت گاز خودرو پژو ۴۰۵ ساعت ۱۹ و ۹ دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه در منطقه صد دستگاه خیابان شهروند ۶ کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه نشتی گاز خودرو را برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام آتش نشانان جهت اطفای حریق منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه در کوی علوی خیابان منصوری اشاره و تصریح کرد: حریق که به علت بی احتیاطی ساکنان و افتادن مواد آتش زا بر روی متکا رخ داده بود، با تلاش آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان مهار شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان در اورژانس بیمارستان سینا حلقه انگشتری که موجب متورم شدن انگشت یک دختر بچه ۶ ساله شده بود را با ابزار نجات و تخصصی خارج کردند، ادامه داد: آتش نشانان در عملیات امداد و نجات یک مرد را که بر روی پل ۲۴ متری فلکه شهدا به سمت کیانپارس قصد خودکشی داشت با مشاوره و گفتگو از خودکشی منصرف کردند.

انتهای پیام/گ

نظر شما