شناسهٔ خبر: 45155809 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فراتر از یک مادر در «شاد»

در بخش «فراتر از یک مادر» در «شاد» آمده است: در اینجا سعی داریم تا ویژگی‌های رهبری حضرت فاطمه را از دید رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کنیم تا دختران و زنان کشورمان بیش از پیش بدانند نقش یک زن در جهان اسلام فراتر از وظایف یک دختر، یک همسر و یک مادر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در صفحه اول شبکه آموزشی دانش‌آموز، بخش «فراتر از یک مادر» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایجاد شده است.

در این بخش آمده است: امروز همه از سبک زندگی و شهادت حضرت فاطمه (س) با شما سخن می‌گویند، اما آنچه که شما از ما خواهید شنید متفاوت خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب، ایشان را یک رهبر واقعی خواندند. حضرت فاطمه (س) در طول و عرض زندگی پر بار خود، همچون یک رهبر واقعی و خردمند عمل کردند که همین امر موجب شده است تا ایشان یک الگو بی بدیل برای دختران، همسران و مادران مسلمان و غیر مسلمان شوند.

در اینجا سعی داریم تا ویژگی‌های رهبری حضرت فاطمه(س) را از دید رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کنیم تا دختران و زنان کشورمان بیش از پیش بدانند نقش یک زن در جهان اسلام فراتر از وظایف یک دختر، یک همسر و یک مادر خواهد بود.

دانش‌آموزان برای مطالعه بخش «فراتر از مادر» به شبکه «شاد» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما