شناسهٔ خبر: 45155609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بانوان امروز باید تشکل‌های دینی و خط انقلابی را تقویت کنند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بانوان جامعه اسلامی ما باید به پیروی از حضرت زهرا (س) تشکل‌های دینی و خط انقلابی را تقویت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) در مزار شهدای گمنام اظهار کرد: مردم ما طلایی‌ترین مردم در طول عالم بوده و در برابر هرگونه تهدید، تحریم، بمباران و بلاهای آسمانی با وجود اینکه آب و نان در سفره خود نداشتند اما در راه دین و حضور در مجالس و محافل دینی ثابت قدم بودند.
وی با اشاره به برخی گلایه‌ها از سختی زندگی و مشکلات اقتصادی تصریح کرد: برخی‌ها مغرضانه آب در آسیاب دشمن ریخته و می‌خواهند با بیان سختی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم را ناامید کرده تا آنها دست از دین و اسلام بردارند در صورتی که ما منکر مشکلات اقتصادی نیستیم و اذعان داریم مشکلات وجود دارد اما این مشکلات نباید سبب تضعیف ایمان و اراده مردم شود.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه در سال‌های آخر زندگی پیامبر اکرم(ص) مردم دنیا طلب شده خاطرنشان کرد: امروز مردم ما ریشه‌دارترین مردم عالم بوده و در کنار بیانات رهبر معظم انقلاب  توانستند توطئه‌های دشمن را با وجود همه مشکلات موجود نقش برآب کنند.

* ابهت مردم ما به‌خاطر انقلابی بودن ترس را در دل دشمن ایجاد کرد
وی ادامه داد: تنها امکانات و توان تجهیزاتی برای مقابله با دشمن کافی نیست و ابهت مردم ما به‌خاطر انقلابی بودن ترس را در دل دشمن ایجاد کرده و سبب ناامیدی آنها برای از بین بردن انقلاب اسلامی شده است.
ترابی گفت: ما باید مبارزه و ایستادگی مثل حضرت زهرا (س) دوباره آغاز کنیم و بانوان ما در این برهه تاثیر بسزایی داشته و باید امروز آنها تشکل‌های دینی و خط انقلابی را تقویت کنند.
وی با اشاره به مقاومت حضرت زهرا (س) در برابر دشمنان بیان کرد: ما هم مانند این بانوی دو عالم باید حیثیت خود را پای ولی زمان خود ریخته و با همه توان در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم.
این مراسم با همکاری هیات رزمندگان اسلام، کارگروه امور بانوان تبلیغات اسلامی و ستاد نمازجمعه با نوحه‌خوانی و عزاداری برگزار شد.
انتهای پیام/2307

نظر شما