شناسهٔ خبر: 45155490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خراسان جنوبی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) داغدار است

گروه استان‌ها ـ جای جای استان ولایتمدار خراسان جنوبی در سال روز شهادت مظلومانه ام ابیها حضرت زهرای مرضیه (س) غرق در ماتم و عزا‌ست و هیئت‌های عزاداری با رعایت شیوه‌نامه‌ای بهداشتی در سطح شهرها سوگواری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هم‌زمان با سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 11 شهرستان استان خراسان جنوبی، شهرها و رستاها در غم عظمای بی بی دو عالم حضرت  فاطمه زهرا (س ) سوگوار است.

بیرق‌های سیاه عزا، بر سردرب  مساجد وتکایا و بر بلندای گنبد امامزادگان ، خیابان‌ها و میدان‌ها افراشته شده و مراسمات ویژه عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و به صورت کنترل شده در جای جای این استان با حضور وعاظ و مدیحه سرایان در حال برگزاری است.

امروز هیئت‌های عزاداری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرها و روستاها و با حضور در بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد و حسینیه ها به مناسبت شهادت بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اشک ماتم ریختند.

دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با حزن و اندوه در مناطق مختلف استان با برپایی مراسم عزاداری عشق و علاقه خود را به دخت پیامبر اکرم (ص) نشان دادند.

انتهای پیام/252/ش

نظر شما