شناسهٔ خبر: 45155460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۱۵ اسفند ماه، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره رویش

حمید رضا دهقان

دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی پژوهشی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: پنجمین دوره جشنواره ادبی هنری رویش با موضوع ۴۰۰۰ شهید یزد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

«علی پورمیرزایی» با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره ادبی هنری رویش، ویژه شهدای استان یزد برگزار می شود، اظهار کرد: هنرمندان در پنج بخش؛ هنرهای تجسمی، فیلم، شعر، ادبیات و هنر های آوایی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی ۱۵ اسفند ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره عنوان کرد و افزود: تعداد ۲۱ رشته شامل عکاسی حرفه ای، تصویر سازی، طراحی پوستر، نقاشی، خوشنویسی، فیلم مستند موبایلی و حرفه ای، فیلم کوتاه موبایلی و حرفه ای، موشن گرافی، انیمیشن، نماهنگ،اشعار طنز، آیینی، ویژه شهدا و نمایشنامه، داستان و دلنوشته و همچنین هنر های آوایی پاپ و سنتی برای جشواره ادبی هنری رویش در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به این که طرح های هنری با موضوع شهدا در این جشنواره حمایت می شوند، اظهار کرد: به آثار برگزیده در پنجمین جشنواره هنری رویش نیز جوایزی به مبلغ صد و ۵۰ هزار تا چهار میلیون تومان پرداخت می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاعرسانی کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد، دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی پژوهشی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در پایان افزود: علاقه مندان برای اطلاع از قوانین و نحوه شرکت در جشنواره می توانند به سایت Rooyeshfestival.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما