شناسهٔ خبر: 45155376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شورای هماهنگی تبلیغات البرز:

دشمنان درصدد تحریف الگوی مناسب زن مسلمان هستند

کرج - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد که دشمنان درصدد تحریف الگوی مناسب زن مسلمان و جایگزینی آن با نمونه های منحط و سخیف غربی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  روز یکشنبه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، این شورا در بیانیه ای که به مناسبت سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر کرده، آورده است: سلام خدا بر ایامی که با یاد و عطر الگوی زنان عالم از راه رسید تا یاد آور حکایت‌ دردآور و عبرت‌آموز دفاع‌ از ساحت‌ مقدس‌ ولایت‌ و امامت‌ باشد.
ایام‌ الله‌ فاطمیه‌ تجدید میثاق‌ پیروان‌ اهل‌بیت‌ عصمت‌ و طهارت ‌(ع) با شهیدة‌ مظلومه ای‌ است‌ که‌ در راه‌ دفاع‌ از آرمان‌های‌ والای‌ مکتب‌ اسلام‌ از بذل‌ فرزند عزیز و جان‌ گران‌قدر خویش‌ دریغ‌ ننمود.
در طول ۴۲ سال از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران در جای جای این میهن اسلامی، زنان فراوانی به این اسوه تقوا و فضیلت اقتدا کردند.

تأسّی زنان و مادران گرامی شهدای عزیز که با تربیت فرزندانی با تقوا، مومن و خدا ترس و تقدیم آنان در راه حفظ اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قدمی بزرگ در گسترش معارف اهل بیت(علیهم‌السلام ) در عالم تا ابدیت برداشتند، یکی از این نمونه هاست.
امروزه، دشمنان اسلام برای تخریب جایگاه زن غیور مسلمان، با استفاده از رسانه‌های مختلف، در صدد تحریف الگوی مناسب زن مسلمان و جایگزینی آن با نمونه‌های منحط و سخیف غربی می‌باشند که همه آحاد جامعه اسلامی وظیفه دارند تا با بزرگداشت این ایام، گسترش و عمل نمودن به معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام )، زمینه حفظ دین داری، حیا و عفت را بیش از پیش در جامعه مهیا سازند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(سلام‌الله‌علیها ) را به محضر فرزند بزرگوارش امام عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ) ،مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،  شیعیان و محبان آن حضرت تسلیت گفته و از خداوند منان تعجیل در فرج قائم‌آل‌محمد(صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین ) را مسئلت می‌نماید.

نظر شما