شناسهٔ خبر: 45155345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تفاهم نامه احیا مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های کرمان منعقد شد

کرمان - ایرنا - نخستین تفاهمنامه استانی احیا مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی به امضای استاندار کرمان، وزیر صمت و مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، نخستین تفاهمنامه استانی احیا مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور وزیر و معاونان صمت، استاندار کرمان، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران، معاون اقتصادی وزیر کشور، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران شهرستان رودبار جنوب به امضا رسید.

همچنین با حضور استاندار کرمان، وزیر صمت، نمایندگان جنوب استان و معاون اقتصادی وزیر کشور موانع تولید و سرمایه‌گذاری در شهرهای جنوب استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

نشست مشترک استاندار کرمان،  وزیر صمت و معاون اقتصادی وزیر کشور در تهران برگزار شد

با حضور استاندار کرمان، وزیر صمت، نمایندگان جنوب استان و معاون اقتصادی وزیر کشور، موانع تولید و سرمایه‌گذاری در شهرهای جنوب استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کرمان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی در کنار صنایع معدنی و تبدیلی در مناطق کمتر برخوردار تاکید کرد. 

علی زینی‌وند گفت: ما به همه مدیران تکلیف می‌کنیم که نهایت همکاری را با معین‌های اقتصادی انجام دهند.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت نیز با تشریح دستاوردهای استفاده از توان بخش خصوصی در قالب مسوولیت‌های اجتماعی در استان خراسان رضوی و قلعه گنج و گلباف در کرمان، خواستار تسریع این الگو در سایر مناطق شد. 
در این نشست مقرر شد، دین پرست معاون وزیر کشور و قائم مقام وزیر صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به اتفاق معاونان وزارت صمت به استان کرمان سفر کرده و برای رفع چالش‌های موجود تصمیم‌گیری کنند.

نظر شما