شناسهٔ خبر: 45155231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سردار قاسمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س):

امروز پس از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز عشق و محبت ایشان، تربیت کننده سربازان ولایت است

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در پیامی به مناسبت شهادت حضرت زهرا دخت نبی اکرم (س)گفت:امروز پس از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز عشق و محبت ایشان، تربیت کننده سربازان ولایت است.

صاحب‌خبر -

متن پیام سردار سید قاسم قاسمی به شرح ذیل است:

《اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک》

تقدیم به ساحت پر مهر مادر ، یگانه دردانه کون و مکان، مظلومه بی بدیل خانم فاطمه زهرا (س)

در روایت است که رسول اکرم (ص) فرمود: خدا اول نور مرا آفرید، از نور من عرش را آفرید و از نور علی(ع) ملائکه را و از نور فاطمه(س) سماوات و ارضین را آفرید.
در حقیقت مسیر خلقت فاطمه(س) مسیر خاصی است. انوار تمام امامان (علیهم السلام) از نور اقدس اوست که امام حسن عسگری(ع) می فرماید: ما امامان، حجت خدا بر همه ی مردم هستیم و مادر ما فاطمه(س) حجت خدا بر امامان (ع)است.
در حقیقت فاطمه زهرا (س) نوری است که خدا قبل از خلقتش او را بیازمود و او را در حوزه امتحان صابر یافت. خداوند به فاطمه زهرا (س) در عالم نورانیت، وجودی جامع و کامل بخشید. فاطمه (س) وجودی آسمانی و سرالله است.
آری زهرا (س )که هنوز تمام ابعاد وجودش بر جن و انس مخفی است در حمایت از ولایت و امامت مولای متقیان آن حضرت علی (ع) پا به میدان جهاد نهاد و در راه حفظ اسلام و ولایت علوی، خود و فرزندش، شربت شهادت نوشیدند.
فاطمه زهرا( س) با شهادت خویش نه تنها جایگاه ولایت و امامت حضرت علی (ع) و فرزندانش را تثبیت نمود بلکه مسیر معرفت الهی را برای تشنگان معرفت و عرفان هموار و میسر نمود.
حضرت زهرا (س) در وصیت خویش از حضرت علی(ع) در خواست کرد تا شبانه او را به خاک سپارد و مزار او را از همه پنهان دارد و این گونه بود که توفیق زیارت مزار شریف و متبرک فاطمه زهرا(س) تا امروز از همه شیعیان و عاشقان و محبان اهل بیت(ع) مخفی است. این خود سرّی است که انشاالله با ظهور فرزند خلف حضرت زهرا(س) بر همگان آشکار می گردد.
اما امروز پس از گذشت ۱۴۰۰ سال هنوز عشق و محبت مادر تربیت کننده سربازان ولایت است، سربازانی که به تاسی از سرور و سالار شهیدان(ع) پا به عرصه میدان جهاد تمام عیار با شیاطین زمان گذاشته اند. پاسدارانی که با الطاف مادر، با عبور از نفس اماره و پشت سر گذاشتن نفس لوامه به جایگاه نفس مطمئنه رسیده و در دفاع از حریم اهل بیت ع و امام زمان عج، لحظه ای تعلل ننموده و در این مسیر در رسیدن به معرفت و شهادت سر از پا نمی شناسند.
سردار دل ها یکی از تربیت یافتگان خاص حضرت زهرا (س) بود ، عارفی عاشق، سربازی زیرک و با کیاست و استراتژیستی هوشمند که نزدیک به نیم قرن خواب و خوراک را از داعشیان و یزیدیان زمان ربود و با تقویت محورمقاومت، آمریکا و اسرائیل و ایادی شان را زمین گیر نمود. گرچه آمریکا و در راس آن ترامپ بر خلاف فرمان اجرایی ۱۹۷۶ امریکا، شهید سلیمانی و یارانش را در کشور عراق ناجوانمردانه به شهادت رساندند، اما نمی دانستند که مادر بزودی انتقام خون فرزند و سردار دل ها را آنچنان از آمریکا و ترامپ خواهد گرفت که نه اسمی از ترامپ می ماند و نه از آمریکا.
شهادت سردار سلیمانی آغاز فروپاشی آمریکا و نظام سلطه بود و انشاا.. در ایام شهادت مظلومانه خانم فاطمه زهرا (س)، جوشش خون سردار دل ها و تمام گلبرگ های سرخ حسینی که در حقیقت ارواح زنده و جاری الهی در عرش و فرش هستند، زمینه ساز ظهور امام عصر (ع) خواهد شد. خوشا به حال عارفان خاکی و بی مدعا که در لباس گمنامی، عاشقانه در جبهه های گوناگون نظام اسلامی آماده سربازی حضرت ولیعصر (عج) می شوند.

اللهم عجل لولیک الفرج
سیدقاسم قاسمی
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران

نظر شما